Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2017

Ο Όμιλος ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ επέλεξε τις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link

Ο Όμιλος ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ επέλεξε τις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), για την ηλεκτρονική διαχείριση των παραστατικών της με μειωμένο λειτουργικό και περιβαλλοντικό κόστος, μέσα από ένα εύχρηστο digital περιβάλλον διαχείρισης και συνεργασίας.

Στόχος της συνεργασίας των δύο εταιρειών, είναι η ηλεκτρονική και αυτοματοποιημένη διαχείριση των εισερχόμενων παραστατικών (αγορών) από τους προμηθευτές της ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ, καθώς και των εξερχομένων παραστατικών (πωλήσεων) της εταιρείας προς το πελατολόγιό της. Η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ επέλεξε την υπηρεσία R@L e-Invoicing EDI για την αυτοματοποιημένη συλλογή των παραστατικών αγορών από τα ετερόκλητα πληροφοριακά συστήματα των προμηθευτών της και την καταχώρισή τους απευθείας στο ERP της χωρίς χειροκίνητες διαδικασίες (Manual Data-Entry). Επιπλέον, επέλεξε τη λύση R@L e-Invoicing Paperless για την ηλεκτρονική αποστολή των παραστατικών πώλησης προς το πελατολόγιό της, μειώνοντας περαιτέρω το διαχειριστικό κόστος μέσα από τη σταδιακή αποδέσμευση από το χαρτί.

Η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ, σιτίζει καθημερινά περισσότερα από 70.000 άτομα μέσα από ένα ευρύτατο δίκτυο 97 σημείων εστίασης στην Αθήνα, την Κρήτη και την Πελοπόννησο. Η υψηλή ποιότητα των πρώτων υλών και των υπηρεσιών της, καθώς και το όραμά της για διαρκή καινοτομία και εναρμόνιση με τις νέες τάσεις, καθιστούν την ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ ηγέτιδα στην αγορά του Contract Catering, καθώς σήμερα διαθέτει το μεγαλύτερο  μερίδιο στη διαχείριση εστιατορίων-κυλικείων σε κλειστές αγορές.

Στo πλαίσιo του οράματός της για αποτελεσματική συνεργασία και βέλτιστη εξυπηρέτηση του εμπορικού της οικοσυστήματος, η ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ υλοποίησε τις ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικής διασύνδεσης της Retail@Link, για τη διαχείριση των καθημερινών της συναλλαγών με βελτιωμένη ταχύτητα, μειωμένο λειτουργικό κόστος & περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Σύμφωνα με τη Φωτεινή Σταγάκη, Διευθύντρια Λογιστηρίου της γευσήνους "Η υιοθέτηση της διαδικασίας άυλης ηλεκτρονικής παραλαβής τιμολογίων από τους προμηθευτές  μας, μέσω της ασφαλούς και οργανωμένης υπηρεσίας της Retail@Link, αυξάνει διαρκώς την αποτελεσματικότητα του λογιστηρίου μας. Εξαλείφει βαθμιαία το άμεσο κόστος και την αναποτελεσματικότητα της διαδικασίας χειροκίνητης επεξεργασίας χάρτινων τιμολογίων και συμβάλει στην βελτίωση της οργανωτικής αποδοτικότητας, της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας και στην ανάπτυξη της καινοτομίας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC