Παρασκευή, 22 Απριλίου 2016

Rethinking Contact Centres: Η εκδήλωση της Mellon με την Interactive Intelligence

Η Mellon Technologies σε συνεργασία με την Interactive Intelligence διοργάνωσαν εκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκαν οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις γύρω από τις λύσεις software για contact centres.
Την εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Απριλίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel, παρακολούθησαν στελέχη από τμήματα ΙΤ, πληροφορικής και προμηθειών χρηματοπιστωτικών οργανισμών, τηλεπικοινωνιών, επιχειρήσεων λιανικής καθώς και υπεύθυνοι τηλεφωνικών κέντρων.

Το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων συγκέντρωσε η πλατφόρμα PureCloud Engage. Το PureCloud αποτελεί την πρώτη πλατφόρμα cloud που χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική microservice. Τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα είναι ότι δομείται πάνω στην microservice αρχιτεκτονική των Amazon Web Services (AWS), προσφέροντας ταχύτατη ανάπτυξη εφαρμογών, ευελιξία, ασφάλεια, μεγάλο εύρος λειτουργιών και υπηρεσίες απομακρυσμένης επιβιωσιμότητας. Η πλατφόρμα λειτουργεί με μια μηνιαία συνδρομή και μπορεί να επεκταθεί, υποστηρίζοντας τα συστήματα ΒΑ και CRM. Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Harry Berg, Strategic Business Development Manager, EMEA, Interactive Intelligence, ανέφερε ότι το PureCloud Engage αποτελεί μια λύση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, καθώς δεν απαιτεί μεγάλη αρχική επένδυση και μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε λίγες μόνο ημέρες.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκε η πλατφόρμα Customer Interaction Center (CIC), που είναι ιδανική για απαιτητικές εγκαταστάσεις, όπου το μέγεθος, ο όγκος και οι λειτουργίες καθιστούν αδύνατες λιγότερο ολοκληρωμένες λύσεις. Το  CIC διαχειρίζεται απρόσκοπτα όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες επικοινωνίες ενός τηλεφωνικού κέντρου προσφέροντας όλους τους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας, από τηλεφωνική επαφή και email μέχρι chat και SMS.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC