Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016

Online προώθηση νέας σειράς των εργαστηρίων Klorane

Ο όμιλος Pierre Fabre ανέθεσε στη DigitalWise την online προώθηση της νέας σειράς αντιγήρανσης μαλλιών με Ελιά της Πελοποννήσου των εργαστηρίων Klorane.
Στόχος της ενέργειας είναι η δημιουργία brand awareness, η στοχευμένη προσέγγιση του γυναικείου online κοινού και η αξιοποίηση της online επικοινωνίας ως «γέφυρας» για την αύξηση πωλήσεων στα σημεία πώλησης, τα φαρμακεία.

Μέσω του site kloranemyolivetreasure.gr, που σχεδίασε η DigitalWise, οι γυναίκες καλούνται να γνωρίσουν τη νέα σειρά, τα οφέλη και τον τρόπο χρήσης, ενώ μπορούν να την αποκτήσουν σε προνομιακή τιμή μέσω της δημιουργίας εκπτωτικού κουπονιού το οποίο εξαργυρώνουν στα σημεία πώλησης. Το πλάνο επικοινωνίας περιλαμβάνει διαφημιστική καμπάνια σε YouTube, GDN, Facebook, ενώ συνοδεύεται από ενημερωτικά newsletters.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC