Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2016

Παιχνίδι της Fisher-Price μαθαίνει σε τρίχρονα παιδιά προγραμματισμό

Η Fisher-Price θα κάνει επίδειξη του νέου της παιχνιδιού στο Consumer Electronics Show 2016. Το παιχνίδι έχει όνομα Think & Learn Code-a-Pillar και μαθαίνει σε παιδιά ηλικίας 3 με 8 ετών να επιλύνουν προβλήματα και αλληλουχίες. Κατευθύνοντας την κάμπια να κινηθεί σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο ενισχύονται οι ικανότητες που είναι συσχετισμένες με τη συγγραφή κώδικα.

Το παιχνίδι έχει οχτώ τμήματα τα οποία έχουν μια μοναδική εικόνα-εντολή στην επιφάνεια τους. Το καθένα δίνει εντολή στην κάμπια να κινηθεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο (ευθεία, δεξιά, αριστερά, να κάνει περιστροφή, να κάνει θόρυβο κλπ). Τα τμήματα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας θύρας USB και τα παιδιά επιλέγουν τη σειρά.

Μόλις τα κομμάτια συνδεθούν και πατηθεί το κουμπί start η κάμπια θα κάνει την προγραμματισμένη διαδρομή. Αν και δεν υπάρχει κάποιος πραγματικός προγραμματισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή, όλη η διαδικασία είναι παρόμοια με συγγραφή κώδικα.

Το παιχνίδι της Fisher-Price λειτουργεί αυτόνομα αλλά μπορεί να συνδυαστεί με μια ειδική εφαρμογή η οποία ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετάσχουν σε προκλήσεις και να  πειραματιστούν με διαφορετικά πρότυπα.

    Το παιχνίδι είναι μέρος μιας ευρύτερης τάσης που θέλει να εισάγει τις δεξιότητες για ηλεκτρονικούς υπολογιστές στις μικρότερες ηλικίες. Για παράδειγμα το επιτραπέζιο παιχνίδι Robot Turtles πρόσφατα τράβηξε την προσοχή πολλών για τη μέθοδο του να διδάσκει σε παιδιά τα βασικά του προγραμματισμού. Το παιδί πρέπει να “γράψει κώδικα” χρησιμοποιώντας κάρτες κατεύθυνσης τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει ένας ενήλικας.

Το Code-a-Pillar της Fisher-Price  θα κυκλοφορήσει επίσημα το φθινόπωρο του 2016 και με τα 8 κομμάτια θα κοστίζει περίπου 50 δολάρια.



secnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC