Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2015

Δύο βραβεία για τη Samsung Electronics Hellas

Η Samsung Electronics Hellas έλαβε διπλή διάκριση στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Συγκεκριμένα, διακρίθηκε με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας (έως 40 άτομα), καθώς και με το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service) (Μεγάλος Οργανισμός). Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκαν για έκτη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

«Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Samsung διακρίθηκε στη διοργάνωση, γεγονός που επιβραβεύει τη διαρκή μας προσπάθεια να προσφέρουμε το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης στους πελάτες μας,» δήλωσε ο κ. Γ. Ανδρεαδάκης, Επικεφαλής Customer Service της Samsung Electronics Hellas. «Η Samsung ακολουθεί μία απλή επιχειρηματική φιλοσοφία: αφιερώνει τους ανθρώπινους πόρους και την τεχνολογία της στη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Με αυτόν τον τρόπο, επιδιώκουμε οι καταναλωτές να αισθάνονται περηφάνια που έχουν στην κατοχή τους ένα προϊόν Samsung.»

Με γνώμονα τις προσδοκίες των πελατών, η Samsung, μέσα από το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών της και το ολοκληρωμένο σύστημα δίαυλων επικοινωνίας, παρέχει την πολυδιάστατη υποστήριξη που απαιτείται ώστε ο πελάτης να απολαμβάνει στο μέγιστο την εμπειρία που υπόσχονται τα Samsung προϊόντα. Χάρη στη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών στην εξυπηρέτηση πελατών, όπως απομακρυσμένη υποστήριξη, εργαλεία αυτό-διάγνωσης προβλημάτων λογισμικού μέσω mobile εφαρμογών και δια-δραστική προσομοίωση λειτουργίας της συσκευής, κάθε αίτημα πελάτη αντιμετωπίζεται με υπευθυνότητα, ενώ, ταυτόχρονα, διασφαλίζεται η άριστη φήμη εξυπηρέτησης σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και προάγεται η διατήρηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC