Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου 2015

Νέα μορφή ποιοτικής μέτρησης στην online διαφήμιση από το CNN

Το CNN International χρησιμοποιεί πλέον μια προηγμένη διαφημιστική τεχνολογία, την AIM «Audience Insights Measurement», και μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο κοινό σε σχέση με την διαφημιζόμενη εταιρεία, αλλά και εκ βαθέων αναφορές και μετρήσεις μιας καμπάνιας.

Αυτό, το CNN International το επιτυγχάνει παρακολουθώντας τις ιστοσελίδες που οι χρήστες επισκέφθηκαν πριν καταλήξουν στο CNN, τα άρθρα των διάφορων social media που τους κέντρισαν το ενδιαφέρον πριν έρθουν στο CNN, καθώς και ποια άρθρα ταιριάζουν με τα δεδομένα του πελάτη.

Άποψη του CNN είναι ότι το να μπορείς να προμηθεύεις στους διαφημιζόμενους τέτοιου είδους ποιοτικά στοιχεία σχετικά με τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για το brand τους, θα τους
βοηθήσει σημαντικά να πάρουν τις σωστές στρατηγικές αποφάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC