Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2015

Native καμπάνια της ThinkDigital για την Avene PhysioLift

Η ThinkDigital ανέλαβε τη δημιουργία και παραγωγή native digital καμπάνιας για τη νέα αντιγηραντική σειρά PhysioLift της Avene του Ομίλου Pierre Fabre, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην ελληνική αγορά.

Στόχος της καμπάνιας είναι η μέγιστη δυνατή κάλυψη στο στοχευόμενο κοινό, η δημιουργία brand awareness και η έμμεση ώθηση του κοινού στα POS (φαρμακεία, κ.α.) για τη δοκιμή της σειράς. Η creative καμπάνια της ThinkDigital αποτελείται από 4 videos (παραγωγής Daily Secret) με τις ιστορίες καθημερινότητας τεσσάρων γυναικών με πολυποίκιλη και ενεργή καθημερινότητα, που δείχνουν πώς οι δραστήριες γυναίκες αντιλαμβάνονται την έννοια του χρόνου και την υπερνικούν.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε το mini-site www.nikistetohrono.gr, όπου οι χρήστες μπορούν να γνωρίσουν τις πρωταγωνίστριες. Σκοπός του λανσαρίσματος της Avene PhysioLift είναι να γίνει γνωστή σε γυναίκες αστικών περιοχών, ηλικίας 38+, οι οποίες έχουν πολυποίκιλη και ενεργή καθημερινότητα, με πολλαπλούς ρόλους, πληθώρα ευθυνών και καθόλου χρόνο για τον εαυτό τους.

www.marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC