Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2015

Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες αποτελεί θέμα ...καιρού

Οι ασφαλιστές και οι ασφαλιστικοί πράκτορές μπορούν να πετύχουν την ικανοποίηση των πελατών τους, να αναπτυχθούν και να κρατήσουν το πελατολόγιό τους, παραμένοντας κοντά στους πελάτες τους.

Γνωρίζοντας καλά τους ασφαλισμένους τους, μπορούν να αναγνωρίσουν τις εκθέσεις τους στον κίνδυνο, να προσφέρουν μια προσωποιημένη στρατηγική διαχείρισης ρίσκου και να παρέχουν μια συναρπαστική εναλλακτική πρόταση έναντι των ανταγωνιστών τους.

Μια τακτική για να γνωρίσουν καλύτερα τους ασφαλισμένους και να προβλέπουν τις ανάγκες τους είναι ο ···καιρός.
Το τι ρόλο παίζει ο καιρός - και τα Analytics σε αυτό - μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC