Σάββατο, 19 Δεκεμβρίου 2015

Το BBC χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την ανάλυση της δημοτικότητας του «Sherlock»

Προκειμένου να εντοπίσει τις χώρες στις οποίες είναι δημοφιλής η σειρά Sherlock, το BBC συνεργάζεται με την Parrot Analytics, μια εταιρεία από τη Νέα Ζηλανδία, η οποία βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και τη data science, για να αξιολογήσει τη δημοτικότητα μιας τηλεοπτικής σειράς ανά τον κόσμο.

Σύμφωνα με τον David Boyle, αντιπρόεδρο του BBC Worldwide, η Γερμανία, η Κίνα, η Ινδία και η Σιγκαπούρη αποτελούν χώρες στις οποίες είναι δημοφιλές το Sherlock, σύμφωνα με την Parrot, κάτι που όμως δεν είχαν αντιληφθεί ως τώρα.

Το Parrot βασίζεται σε μια μέτρηση που αποκαλεί «αξιολόγηση ζήτησης», η οποία παρουσιάζει το ενδιαφέρον για μια τηλεοπτική σειρά όπως εκφράζεται μέσα από ιστοσελίδες όπως το Youtube, το Facebook και το Instagram. Συγκεκριμένα, εξετάζει τη γενικότερη ενασχόληση των χρηστών με κάποια σειρά, μέσα από διάφορες ιστοσελίδες.

Το Parrot χρησιμοποιεί την αναγνώριση προτύπων και τεχνικές που εξετάζουν το περικείμενο για να συνθέσει petabytes δεδομένων από 249 χώρες και να εξάγει συμπεράσματα. Η εν λόγω τεχνολογία αναλύει την άποψη των χρηστών για να αξιολογήσει το βαθμό στον οποίο τους αρέσει η υπό εξέταση σειρά.

Η αξιολόγηση ζήτησης του Parrot βοηθάει τους υπεύθυνους των τηλεοπτικών προγραμμάτων, αναφορικά με τις χώρες στις οποίες πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους. Ακόμη, τους βοηθάει και στη λήψη αποφάσεων όπως, λόγου χάρη, την αλλαγή της ώρας προβολής μιας σειράς όταν τα ποσοστά τηλεθέασης δεν συμβαδίζουν με τη δημοτικότητα της σειράς.

insomnia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC