Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015

Επέκταση του φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων και στα ψηφιακά Μέσα;

Aπό 50 έως 70 εκατομμύρια ευρώ αναμένει η κυβέρνηση να εισπράξει το 2015 από το φόρο 20% επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων.

Η πρόβλεψη αυτή υπάρχει καταγεγραμμένη στη νέα εμπλουτισμένη λίστα προτεινόμενων μεταρρυθμίσεων, την οποία έστειλε χθες η ελληνική κυβέρνηση στα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Όπως αναφέρεται, η είσπραξη του φόρου θα ξεκινήσει από τον ερχόμενο Ιούνιο. Ουσιαστικά, ο εν λόγω φόρος έχει τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του έτους, ωστόσο σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής προβλεπόμενα, αναμένεται να καταβληθεί εφάπαξ τον Φεβρουάριο του 2016. Στην ίδια πρόταση και σύμφωνα με το κείμενο των μεταρρυθμίσεων που δημοσιεύουν οι Financial Times, αναφέρεται ακόμα ότι θα εξετασθεί η επέκταση του φόρου αυτού και στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

Στην ίδια λίστα, περιλαμβάνεται και ο στόχος για είσπραξη 350 έως 380 εκατομμυρίων ευρώ από τις τηλεοπτικές άδειες, ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται να αναρτηθεί στη Διαύγεια απόφαση του Υπουργού Επικρατείας αρμόδιου για ΜΜΕ, Νίκου Παππά, με την οποία θα κληθούν τα κανάλια εθνικής εμβέλειας να καταβάλουν τα ποσά που εκτιμάται από την κυβέρνηση ότι οφείλουν από τη χρήση των συχνοτήτων και τα οποία αφορούν στο 2% επί του τζίρου τους για τα χρόνια που δεν το έχουν κάνει, δηλαδή για το 2011, 2012, 2013 και 2014.

marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC