Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Λύση ηλεκτρονικής διαχείρισης και αποστολή παραστατικών στην Unilog από την Impact

Η UNILOG AE, από τις σημαντικότερες εταιρείες παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας στον κλάδο της υγείας και διανομής φαρμακευτικών προϊόντων, επέλεξε τη λύση Archiving Connect της Impact για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των παραστατικών της και την ασφαλή ηλεκτρονική αποστολή τους προς αποθέτες της.


Με τη λύση Archiving Connect της Impact, η UNILOG εφαρμόζει μια πλήρως αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική διαδικασία αρχειοθέτησης και διαχείρισης των παραστατικών που εκδίδει, επισύναψης των σχετικών εγγράφων (π.χ. picking lists), καθώς επίσης και ενημέρωσης για τον χώρο αποθήκευσης του φυσικού αρχείου. Επιπλέον, έχουν καλυφθεί επιπλέον ανάγκες και ιδιαιτερότητες βάσει των διαδικασιών της εταιρείας, όπως η αναγνώριση ειδικού barcode, ο έλεγχος επιτυχούς scanning, ο έλεγχος ύπαρξης υπογραφής στο φυσικό παραστατικό, αυξάνοντας έτσι κατακόρυφα το όφελος λειτουργικού και διαχειριστικού κόστους της εταιρείας.

Τέλος, τα δελτία αποστολής που εκδίδονται από τη Unilog εκ μέρους των αποθετών της, αποστέλλονται αυτοματοποιημένα ηλεκτρονικά σε αυτούς, προσφέροντας έτσι προστιθέμενη αξία στις ήδη υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει προς αυτούς.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Αντώνης Σάμιος, Back Office Manager της εταιρείας: «Η UNILOG είναι μία εταιρεία η οποία επενδύει στην ανάπτυξη και παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ως 3PL. Συνεπώς θεωρεί ιδιαίτερα σημαντικό να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες της, εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες και καλύπτοντας ολοκληρωμένα τις ιδιαιτερότητες και ανάγκες της, μεταφράζοντας παράλληλα τα οφέλη για την ίδια σε βελτιστοποίηση των υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Η λύση της Impact συμβάλει στην παροχή ποιοτικών και σύγχρονων τεχνολογικά υπηρεσιών προς τους αποθέτες μας, προσθέτοντας αξία και διευκολύνοντας τις διαδικασίες μας και προσφέροντάς μας τελικά σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC