Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015

Η Mellon Technologies στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Στο πλαίσιο της 7ης Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Mellon, μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) από το 2011, διοργανώνει επιμορφωτικό σεμινάριο για τις νέες τεχνολογίες στον χώρο της λιανικής αλλά και στον ευρύτερο κλάδο του B2C.


Με τίτλο "New technology concepts to drive customer engagement in the retail world", το σεμινάριο επικεντρώνεται στη συμβολή της τεχνολογίας στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη (customer experience) και την αποτελεσματική αλληλεπίδραση του με την επιχείρηση και το προϊόν (customer engagement), μέσα από παραδοσιακά αλλά και ψηφιακά κανάλια. Μέσα από παραδείγματα, θα παρουσιαστούν νέες τεχνολογίες (beacons, mobile apps, ανέπαφες συναλλαγές), επιτυχημένες εφαρμογές, καθώς και η σημασία των δεδομένων στην επιτυχημένη υλοποίηση ψηφιακών (και όχι μόνο) στρατηγικών marketing.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε μεσαία και ανώτερα στελέχη που συμμετέχουν στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη και θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και το σεμινάριο της Mellon, μπορείτε να απευθύνεστε στο ΕΙEΠ (210 6686370, info@customerservice.gr) και στην Mellon Technologies (210 3727793, marketing@mellon.com.gr).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC