Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015

Η Google μηχανή ανάπτυξης για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις

Τον περασμένο μήνα έλαβα ένα email από μια υπερήφανη κόρη στο Ηνωμένο Βασίλειο, της οποίας η μητέρα, Tricia Cusden, χρησιμοποίησε τα εργαλεία της Google για να δημιουργήσει μια επιχείρηση με αντικείμενο το μακιγιάζ και επωνυμία Look Fabulous Forever.
Χρησιμοποίησε την Αναζήτηση για να βρει προμηθευτές. Απέκτησε το δικό της κοινό χρησιμοποιώντας το YouTube για να προσφέρει συμβουλές μακιγιάζ σε γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας. Τώρα πλέον χρησιμοποιεί το Google AdWords για να βρει πελάτες στο διαδίκτυο. Μέχρι σήμερα, το κανάλι της στο YouTube έχει συγκεντρώσει πάνω από 500.000 προβολές και η εταιρεία της πλέον εξάγει προϊόντα σε 24 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Σήμερα παρουσιάζουμε μια πρωτοβουλία, η οποία επικεντρώνεται σε εκατοντάδες ευρωπαίους επιχειρηματίες όπως η Tricia, που έχουν χρησιμοποιήσει τα προϊόντα της Google ως μηχανή ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις τους. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι η Google θα εκπαιδεύσει 1 εκατομμύριο ευρωπαίους στην εκμάθηση κρίσιμων ψηφιακών εργαλείων μέχρι το 2016. Πριν από λίγο καιρό, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούσαν μόνο να προμηθεύονται και να πωλούν τοπικά. Το μάρκετινγκ και η διάθεση σε παγκόσμιο επίπεδο δεν ήταν διαθέσιμα παρά μόνο για τις μεγάλες εταιρείες. Σήμερα, κάθε επιχείρηση μπορεί να προσεγγίσει μια παγκόσμια αγορά χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο. Έτσι, ακόμα και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν πολυεθνικές.

Εάν προσφέρετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, το Google AdWords μπορεί να σας φέρει σε άμεση επαφή με υποψήφιους πελάτες. Όπως για παράδειγμα ο Berto Salotti, ένας επιπλοποιός που μοιράστηκε την ιστορία του μαζί μας στα πλαίσια αυτού του έργου μας.
Το 2002, μετά από 30 χρόνια παραγωγής, ο Berto είχε 6 υπαλλήλους με έδρα την πόλη Μέντα στην Ιταλία, όπου και πουλούσε τα περισσότερα έπιπλα. Σήμερα, μετά από μια διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια στο AdWords, οι πωλήσεις του και τα έσοδά του έχουν τετραπλασιαστεί, ενώ έχει πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Η Ευμέλεια είναι μια αγροτουριστική φάρμα και ξενώνας στη Νότια Ελλάδα, η οποία χρησιμοποιεί εργαλεία της Google για να προσεγγίσει πιθανούς επισκέπτες από την Ιαπωνία έως και την Αυστραλία. Ο ιδρυτής της εταιρείας, Φραγκίσκος, είπε ότι το AdWords είναι «ο καλύτερος τρόπος για να έχει παγκόσμια παρουσία μια μικρή, τοπική επιχείρηση».
Ακόμα και η ολλανδική εταιρεία αναλώσιμων υλικών γραφείου, DiscountOffice, δήλωσε ότι το AdWords «πρόσφερε τη διασφάλιση ισότιμων όρων», πράγμα που τους επέτρεψε «να ανταγωνίζονται από την αρχή με μεγάλες πολυεθνικές».

Αυτό που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτυχτούν δεν είναι μόνο το διαδικτυακό μάρκετινγκ μέσω του AdWords. Το YouTube έχει βοηθήσει ευρωπαίους επιχειρηματίες να προσελκύσουν οπαδούς και πελάτες χρησιμοποιώντας τη δύναμη του βίντεο.
Η Marie Lopez είναι μια συνιθυσμένη19χρονη Παριζιάνα. Αγαπά τη μόδα, το design και το μακιγιάζ. Αλλά αυτό που κάνει τη Marie να ξεχωρίζει είναι ότι έχει πάνω από ένα εκατομμύριο συνδρομητές σε όλο τον κόσμο στο κανάλι της EnjoyPhoenix στο YouTube. Έχοντας συγκεντρώσει πάνω από 120 εκατομμύρια προβολές, η Marie δημιουργεί τώρα τη δική της σειρά προϊόντων και συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρείες όπως η L'Oreal. Σήμερα, χιλιάδες κανάλια στο YouTube σημειώνουν κέρδη που εκφράζονται σε εξαψήφια νούμερα ετησίως και τα συνολικά έσοδα των χρηστών του YouTube έχουν αυξηθεί κατά 50 τοις εκατό ετησίως τα δύο τελευταία χρόνια.

To Google Play είναι επίσης μια τεράστια μηχανή ανάπτυξης για τους ευρωπαίους προγραμματιστές καθώς τους συνδέει άμεσα με μια εύρωστη παγκόσμια οικονομία εφαρμογών. Στην Ισπανία, γεννήθηκε το WePlan μια δωρεάν εφαρμογή για Android που αναλύει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν οι άνθρωποι τα κινητά τηλέφωνά τους και προτείνει τους καλύτερους παρόχους σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Σήμερα έχει περισσότερους από 100.000 χρήστες σε 24 χώρες. Η εφαρμογή WePlan αναπτύχθηκε από πέντε σε 18 εργαζόμενους σε μόλις δύο χρόνια. Πέρυσι, η Google κατέβαλε περισσότερα από 4.4 δισ. ευρώ σε προγραμματιστές, όπως η WePlan.

Είμαστε ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι επιχειρήσεις σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν την τεχνολογία που παρέχουμε ως κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξή τους.

Για να μάθετε περισσότερα για αυτές τις ιστορίες, δείτε αυτό το βίντεο στη σελίδα στο YouTube.

Είναι σαφές ότι είναι τεράστιες οι ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι τρόποι προσέγγισης πελατών από ό,τι θα μπορούσαμε να φανταστούμε πριν λίγο καιρό. Όμως, για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της η Ευρώπη, θα πρέπει να ανοίξει το δρόμο για τις επιχειρήσεις στο διαδίκτυο. Χρειαζόμαστε μια ενιαία αγορά στον ψηφιακό κόσμο, που αντανακλά την ενιαία αγορά που απολαμβάνουμε ήδη στον φυσικό κόσμο. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν θέλουν να πωλήσουν προϊόντα/υπηρεσίες, να αναπτυχθούν ή να προσλάβουν προσωπικό από άλλες χώρες, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με περισσότερα από 20 κανονιστικά πλαίσια. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ορθά επισημάνει την ψηφιακή ενιαία αγορά ως μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες της Ευρώπης.

Ασφαλώς, οι ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή οικονομία είναι ακόμη περιορισμένες για όσους δεν έχουν τις κατάλληλες δεξιότητες. Με τους σημερινούς ρυθμούς, η ΕΕ προβλέπει έλλειμμα 900.000 θέσεων εργασίας έως το 2020, λόγω σε έλλειψης ψηφιακών δεξιοτήτων, ενώ υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που επιθυμούν να έχουν παρουσία στο διαδίκτυο, αλλά δεν ξέρουν από πού να αρχίσουν. Γι' αυτό και εμείς στην Google παίζουμε ρόλο σε αυτή την προσπάθεια. Τον τελευταίο χρόνο βοηθήσαμε δεκάδες χιλιάδες γερμανούς επιχειρηματίες να εξάγουν προϊόντα μέσω συνεργασίας με την DHL, την PayPal και την Commerzbank. Εκπαιδεύσαμε δεκάδες χιλιάδες νέους, άνεργους στην Ισπανία με δωρεάν μαθήματα σε θέματα όπως η ανάπτυξη ιστοσελίδων, το ψηφιακό μάρκετινγκ, και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Και, δείξαμε σε χιλιάδες ιταλούς παραδοσιακούς τεχνίτες πώς να πωλούν και να εμπορεύονται τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο.

Αλλά θέλουμε να κάνουμε περισσότερα. Σας ενημερώνουμε επίσης ότι η Google θα εκπαιδεύσει 1 εκατομμύριο ευρωπαίους στην εκμάθηση κρίσιμων ψηφιακών εργαλείων μέχρι το 2016. Θα επενδύσουμε επιπλέον 25 εκατ. ευρώ για να διευρύνουμε τα υπάρχοντα προγράμματά μας και να τα επεκτείνουμε σε νέες αγορές σε όλη την Ευρώπη, ώστε να εκπαιδεύσουμε περισσότερες μικρές επιχειρήσεις στις ψηφιακές δεξιότητες που τόσο πολύ χρειάζονται. Θα οικοδομήσουμε έναν πανευρωπαϊκό εκπαιδευτικό κόμβο για τη στήριξη των επιχειρήσεων σε ολόκληρη την Ευρώπη, ώστε να λάβουν εκπαίδευση μέσω διαδικτύου.

Ορισμένοι άνθρωποι βλέπουν την κατάσταση της οικονομίας στην Ευρώπη και είναι απαισιόδοξοι. Εμείς βλέπουμε κάτι διαφορετικό: μια τεράστια ποικιλομορφία επιχειρήσεων και επιχειρηματιών με δημιουργικότητα, φιλοδοξία και ταλέντο. Όλοι αυτοί χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία για να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας με στόχο την ανάκαμψη της οικονομίας.

Matt Brittin, Πρόεδρος, EMEA Business and Operations, Google

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC