Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

Σπουδαίας σημασίας συνεργασία για την AMD

Η εταιρεία Firaxis Games και η  AMD είναι σε στενή συνεργασία στη δημιουργία του παιχνιδιού με τίτλο Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth για αρκετούς μήνες , και πραγματικά η Firaxis ήταν ένας ενθουσιώδης και τρομερά επαγγελματίας εταίρος για την AMD  στο Mandle. Κοιτάζοντας πίσω στα σχόλια που έγιναν από το στούντιο τον Απρίλιο, οι πελάτες της AMD Radeon ™ έχουν σίγουρη αιτία για τον ενθουσιασμό:

Με τη μείωση της απόδοση κόστους της CPU, το Mantle θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά πλαισίων για συστήματα CPU-περιορισμένων συστημάτων. Ως αποτέλεσμα, οι παίκτες με high-end GPUs θα έχουν μια πολύ πιο ευκρινείς και πιο θα έχουν πιο ομαλή εμπειρία από ό, τι είχαν πριν, επειδή τα μηχανήματά τους δεν θα είναι πλέον περιορισμένα και να έχουν συγκρατηθεί και περιοριστεί από τα CPU τους. 

Στα GPU-περιορισμένων συστημάτων, η απόδοση δεν μπορεί να βελτιωθεί, αλλά θα εξακολουθεί να έχει μια σημαντική πτώση στην κατανάλωση ρεύματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου ότι πολλά από αυτά τα συστήματα είναι οι φορητοί υπολογιστές και ταμπλέτες. Η μειωμένη χρήση της CPU σημαίνει, επίσης, ότι οι εργασίες στο παρασκήνιο είναι πολύ λιγότερο πιθανό να επηρεάσουν την απόδοση του παιχνιδιού, σε όλες τις περιπτώσεις.

Τέλος, η μικρότητα και την απλότητα του οδηγού Mantle σημαίνει ότι όχι μόνο θα είναι πιο αποτελεσματική, αλλά και πιο ισχυρή. Με την πάροδο του χρόνου, αναμένουμε ο ρυθμός σφαλμάτων για το Mantle  να είναι χαμηλότερη από ό, τι D3D ή OpenGL. Μακροπρόθεσμα, αναμένουμε το Mantle να οδηγήσει το σχεδιασμό των μελλοντικών API γραφικών, και επενδύοντας σε αυτό τώρα, βοηθάμε να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον που είναι πιο ευνοϊκό για εμάς και για τους πελάτες μας

Τα οφέλη αυτά δεν πρέπει να επιφέρουν έκπληξη για τους παίκτες που έχουν παρακολουθήσει την ιστορία του Mantle, αλλά έχουν τεθεί σε ιδιαίτερα καλή χρήση στον πολιτισμό. Καλώς να ορίσουν!
 Το MANTLE στο παιχνίδι Sid Meier’s civilization: Beyond earth

To Mantle είναι μια διασύνδεση γραφικών υψηλής απόδοσης, (μια «API»), που επιτρέπει την υποστήριξη λογισμικού, για να αξιοποιήσει τις πλήρεις δυνατότητες της κάρτας γραφικών, AMD Radeon ™.  To Manle μπορεί να το κάνει αυτό ουσιαστικά,  με τη μείωση της συμφόρησης λογισμικού και διευρύνοντας την παραλληλοποίηση ενός παιχνιδιού.

Το Akin επιτρέπει σε περισσότερα αυτοκίνητα στο δρόμο, χωρίς πρόσθετη κυκλοφοριακή συμφόρηση, η σχεδίαση Manle του χαρίζει έναν υπολογιστή με τη δύναμη να επεξεργαστεί περισσότερες ταυτόχρονες πληροφορίες. Νέες τεχνικές rendering, υψηλότερα framerates,το gameplay πιο ρευστό και ανώτερη οπτική πιστότητα όλα είναι δυνατά με Manle. Η AMD είναι πάνω από ένα χρόνο μπροστά από άλλες εταιρείες γραφικών στην παροχή αυτού του είδους της τεχνολογίας στους πελάτες της και τους αναπτυξιακούς εταίρους.

Ο  John Kloetzli, της εταιρείας Firaxis Games’ ο οποίος είναι Principal Graphics Programmer για το παιχνίδι for Civilization: Beyond Earth, επισημαίνει:

 “Αν παίζεις [Civilization: Beyond Earth] για 40 ώρες, έχετε χτίσει μια τεράστια αυτοκρατορία. Υπάρχει ένα τεράστιο ποσό σε εξέλιξη, εκτός από ακριβώς αυτές τις τακτικές μάχες. Εμείς σας επιτρέπουν να μεγεθύνετε αρκετά μακριά. [...] Όταν δημιουργείτε αντίγραφο ασφαλείας, μπορείτε να δείτε ολόκληρη την αυτοκρατορία σας με τη μία. Αυτό είναι απαιτητικό. Ότι όταν η απόδοση, κατά κανόνα, σε παιχνίδια στρατηγικής PC αρχίζει να πέφτει κάτω. Αυτή ακριβώς είναι η κατάσταση όπου είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι με το Mantle . "

Ο Τζων ρωτήθηκε επίσης αν το Mantle ήταν δύσκολο ή περίπλοκο στην εφαρμογή του:
“Εκεί  σίγουρα το κόστος είναι που εμπλέκονται [για την υποστήριξη Mantle]. Σίγουρα δεν είναι ένα API που πρόκειται να κρατήσει το χέρι σας και δεν είναι για χομπίστες, πραγματικά. Αλλά το Mantle δεν είναι ένα σημαντικό έξοδο για μια επαγγελματική ομάδα γραφικών για να προσθέσετε ένα παιχνίδι.

Στην πραγματικότητα, έκανα το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού και του προγραμματισμού των χαρακτηριστικών γραφικών στο  [Civilization: Beyond Earth], και βρήκα το χρόνο να κάνω τη συντριπτική πλειοψηφία του προγραμματισμού καθώς και για το Mantle. Εμείς θα ταιριάξουμε στο πρόγραμμα παραγωγής μας, δεν υπάρχει κάτι να μας απωθήσει, και θα απελευθερώθει [το Mantle] ταυτόχρονα με την έκδοση DirectX® 11. "

Αυτό ακούγεται σαν ένας νικηφόρος συνδυασμός για τους gamers και τους προγραμματιστές. Ας δούμε πώς Firaxis θα βάλει το Mantle για να το χρησιμοποιήσετε!

Στο παιχνίδι  In Civilization: Beyond Earth, η εταιρεία Firaxis σχεδίασε ένα υποσύστημα “split-frame rendering” (SFR).Το SFR διαιρεί κάθε καρέ μιας σκηνής σε ανάλογη τμήματα, και εκχωρεί μια φέτα απόδοση σε κάθε GPU της AMD CrossFire ™ configuration. 2 το "αφεντικό" της GPU λαμβάνει γρήγορα το έργο της κάθε GPU και σύνθετα την τελική σκηνή για το χρήστη να δει ή την οθόνη του.
Απαραίτητο ανάγνωσμα: Πώς χωρίζει  το πλαίσιο καθιστώντας την εργασία στο Civilization: Beyond Earth?

Όπως μπορούμε πιθανώς να υποθέσουμε, το SFR απαιτεί υψηλή τεχνολογία παραλληλισμού, η αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των GPU, και αξιόπιστη παράδοση των φετών με τον κύριο GPU. Οι κάρτες της AMD Radeon ™ γραφικών τρέχουν το Mantle μοναδικά εξοπλισμένα για να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις.

 Σημείωση: Το παιχνίδι Sid Meier’s Civilization®: Beyond Earth™ υποστηρίζει σήμερα το μέγιστο δύο κάρτες γραφικών. Για να δοκιμάσετε mGPU για Mantle  για τον εαυτό σας, πλοηγηθείτε στο %homepath%\Documents\my games\Sid Meier's Civilization Beyond Earth\  στο "My Computer." Ανοίχτε τα settings των γραφικών GraphicsSettings.ini file και σετάρετε το  "Enable MGPU=1".
Τα Παιχνίδια και GPUs μπορούν να συνεργάζονται για να αυξήσουν τον αριθμό των δειγμάτων που λαμβάνονται με κάθε εικονοστοιχείο, και αυτά τα δείγματα μπορεί να ελεγχθούν  για το χρώμα ή την κάλυψη. Ανώτατη δειγματοληψίας κάλυψη βελτιώνει την ακρίβεια της ανίχνευσης αν όχι ένα αντικείμενο πόσο καταλαμβάνει το pixel? υψηλότερη δειγματοληψία χρωμάτων  βελτιώνει την ανάμειξη και επιβεβαιωνεί ότι τα δείγματα κείναι σε άριστη κατάσταση. Οι παίκτες αυξάνουν το ποσοστό του δείγματος επιλέγοντας 2x, 4x ή 8x MSAA, προκαλώντας κάθε pixel  να ελεγχθεί για το χρώμα και την κάλυψη σε δύο, τέσσερεις ή οκτώ θέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC