Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Νέα διαφημιστική καμπάνια του Skroutz

H Skroutz Α.Ε. λάνσαρε πρόσφατα τη νέα διαφημιστική καμπάνια για την προβολή της δημοφιλούς μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων και τιμών, με κεντρικό μήνυμα «Για να μη γίνουν Οδύσσεια οι αγορές, Skroutz.gr: Μηχανή αναζήτησης, έπος!».


Στο πρώτο διαφημιστικό σποτ, το οποίο προβάλλεται ήδη στην τηλεόραση και μέσω YouTube, γνωρίζουμε μία διαφορετική εκδοχή για τον πραγματικό λόγο του μακρόχρονου ταξιδιού του Οδυσσέα και των πιστών συντρόφων του, που δεν είναι άλλος από τη λίστα αγορών της Πηνελόπης. Οι πρωταγωνιστές αναμένεται να μας συντροφεύσουν για αρκετό διάστημα με τις περιπέτειές τους, συνθέτοντας έτσι το #SkroutzEpos.

Τη δημιουργική ιδέα και το σχεδιασμό της καμπάνιας έχει αναλάβει η ομάδα των Γιόλα Γύφτουλα και Γιώργου Χορέβα, τη σκηνοθετική επιμέλεια ο Μπάμπης Μακρίδης, και την παραγωγή η Πωλίνα Κασκανιώτη από την Central Athens Film Productions. Αξίζει να σημειωθεί πως στο υποστηρικτικό καστ για τη δημιουργία των τηλεοπτικών σποτ, συμμετέχουν αρκετοί εργαζόμενοι του Skroutz, συνεισφέροντας με αυτόν τον τρόπο στη μοναδική ταυτότητα της καμπάνιας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC