Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρονικής διασύνδεσης της Retail@Link στη Schneider Electric Ελλάδος

Η Schneider Electric, επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης & Παραγγελιοληψίας της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft) με στόχο την εύκολη & άμεση διασύνδεση με τους πελάτες της και την αξιόπιστη μεταφορά ηλεκτρονικών δεδομένων.
Η Schneider Electric, ο παγκόσμιος ειδικός στη διαχείριση ενέργειας, με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες και δραστηριότητα πάνω από 45 χρόνια στην ελληνική αγορά, εφάρμοσε τις ολοκληρωμένες λύσεις Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης της Retail@Link με στόχο τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την τάχιστη εξυπηρέτηση της ανταλλαγής φορολογικών παραστατικών. Συγκεκριμένα, με τη λύση R@L e-Ordering της Retail@Link, λαμβάνει & καταχωρεί ηλεκτρονικά & αυτόματα στο πληροφοριακό της σύστημα τις παραγγελίες από τους πελάτες της, ενώ με την αξιόπιστη λύση R@L e-Invoicing Paperless & EDI ολοκληρώνει τον κύκλο ηλεκτρονικής αποστολής δεδομένων, με την αποστολή άυλων, e-παραστατικών για την αυτόματη εισαγωγή και αρχειοθέτησή τους στα συστήματα των πελατών, διαγράφοντας παράλληλα τα κόστη διαχείρισης χάρτινων αρχείων.

Μετά τα σημαντικά αποδεδειγμένα οφέλη της ηλεκτρονικής διασύνδεσης με την εταιρεία Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., η οποία αποτελεί επιχείρηση-πρότυπο στην εφαρμογή λύσεων Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης, η Schneider Electric Ελλάδος στοχεύει στη διεύρυνση του οφέλους, μέσω της διασύνδεσης με τους πελάτες της και την προσφορά αμοιβαίων πλεονεκτημάτων ταχύτητας, μείωσης κόστους και αυξημένης διαφάνειας & ορατότητας στην ανταλλαγή παραγγελιών & παραστατικών.

Σε δήλωσή του ο κος Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου, IT Manager στην Schneider Electric Ελλάδος αναφέρει: “Η εταιρεία μας στηρίζει την επιτυχία της στη συνεχή εξέλιξη και αναβάθμιση των προϊόντων & των υπηρεσιών της προς τους πελάτες & τους συνεργάτες της. Μετά την ιδιαίτερα επιτυχή διασύνδεσή μας με την αλυσίδα Β. ΚΑΥΚΑΣ (έργο το οποίο βραβεύτηκε φέτος στα Transport & Logistics Awards 2014), σκοπός μας το επόμενο διάστημα είναι να επεκτείνουμε τα οφέλη στην αγορά, αυτοματοποιώντας τις συναλλαγές μας με τους πελάτες μας με στόχο το αμοιβαίο όφελος.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC