Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Τo Spotify παρόν στα φετινά Social Media Awards

Σε συνεργασία με την The Flying Pot και τη Μindshare το  Spotify και τα βραβευμένα brands στα φετινά Social Media Awards, Crunch και Lufthansa, πέτυχαν να  προσεγγίσουν με δημιουργικό τρόπο το κοινό τους και να κερδίσουν την αγάπη του.


H The Flying Pot κέρδισε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Game Mechanics (Gamification) in a Social Media Campaign» για το Facebook app «Βρες το CrunchSpot σου στο Spotify», και η Mindshare κέρδισε χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best User Generated Content» για το brand Lufthansa και το «Lufthansa Flighttrack Collections» δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες να δημιουργήσουν 4 διαφορετικές Flighttrack Collections με users generated content.

Το Spotify, η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη μουσική υπηρεσία στον κόσμο με πάνω από 24 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, είναι ανοικτή για ολόκληρη την ελληνική διαφημιστική αγορά, μέσω της Adweb και αποτελεί πλέον μία από τις προτεινόμενες επιλογές μεγάλων εταιριών για την ανάπτυξη της στρατηγικής καμπάνιας τους στα κοινωνικά δίκτυα


Αποκλειστικός εμπορικός εκπρόσωπος του Spotify για την ελληνική αγορά είναι η Adweb (www.adweb.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC