Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

Google και Υπουργείο Τουρισμού μαζί στην προώθηση της Ελλάδας

Είναι κοινώς αποδεκτό πως δεν υπάρχει καλύτερο διαφημιστικό μέσο από το ίντερνετ. Και δεν υπάρχει καλύτερος παίκτης αυτού του μέσου από την Google. Όταν λοιπόν ενώνουν τις δυνάμεις τους το Ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού και η Google τότε το αποτέλεσμα θα είναι σίγουρα εγγυημένο.


Μετά από δημοσίευση στο blog της Google από τον κύριο Κολοκότσα, Public Policy & Government Relations Manager του γραφείου της Google στην Αθήνα, είναι σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα συνεργασίας του Υπουργείου Τουρισμού με την Google με την επωνυμία Grow Greek Tourism Online και σκοπό την προώθηση μικρών ξενοδοχειακών μονάδων, όπως B&B και οικογενειακών επιχειρήσεων, αλλά και μικρών καταστημάτων, εστιατορίων κλπ στο ίντερνετ.

Σύμφωνα λοιπόν με τον κ. Κολοκότσα, πάνω από 600 μικρές επιχειρήσεις έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online ενώ σκοπός του προγράμματος είναι να επιμηκύνει και την τουριστική περίοδο, μια και όπως δηλώνει η Υπουργός Τουρισμού κκ. Κεφαλογιάννη "Περίπου το 70% των αφίξεων στην Ελλάδα γίνονται την περίοδο μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. ΟΙ Ελληνικές παραλίες όμως είναι εξίσου όμορφες κατά την άνοιξη ή το Φθινόπωρο με το ποσοστό των τουριστών που έρχονται κατά τους μήνες του Μαίου, Οκτωμβρίου και Νοεμβρίου να πέφτει στο 17%. Με αυτή την συνεργασία και με την χρήση πρωτοπορειακών εργαλείων δίνουμε την δυνατότητα να επιμηκύνουμε σταδιακά την τουριστική περίοδο"

Το πρόγραμμα ξεκίνησε λοιπόν από την Κρήτη (αποδέκτης του 15% του τουρισμού κοινού που επισκέπτεται την Ελλάδα) με την συμμετοχή να είναι ιδιαίτερα σημαντική, ξεπερνώντας τις 600 επιχειρήσεις που συμμετείχαν σε αυτό. Ταυτόχρονα ο ΕΟΤ ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια στην σελίδα του στο Google+ για την Κρήτη σαν φθινοπωρινό τουριστικό προορισμό με τους followers να ξεπερνούν τα 1,4 εκ. χρήστες.

Σημαντική κίνηση λοιπόν από την Google με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα πλεονεκτήματα. Φυσικά η Google δεν θα βγει χαμένη, μια και περισσότερες επιχειρήσεις σημαίνει περισσότερους χρήστες να κάνουν έρευνα από την σελίδα της αμερικάνικης εταιρίας, που σημαίνει περισσότερες στοχευμένες διαφημίσεις. Αν και αυτή την φορά, ταιριάζει γάντι η παροιμία "Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα".



myphone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC