Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2014

Συνεργασία MediaCom με Google στο mobile marketing

Η MediaCom ενώνει τις δυνάμεις της με την Google, με σκοπό την διεξαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος «Mobile Ignition».



Στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων του agency της WPP σχετικά με τις δυνατότητες του mobile, όπως το mobile advertising, search and analytics, αλλά και την wearable τεχνολογία. Η έναρξή του θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα επεκταθεί αργότερα σε ΗΠΑ, ΕΜΕΑ και APAC, και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2015.

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν τις βέλτιστες πρακτικές στα Google analytics και πως να αναγνωρίζουν και να εκμεταλλεύονται Google data για να επιλέγουν τα καλύτερα κανάλια και τεχνικές mobile για τους πελάτες τους. Ο Ben Phillips, global head of mobile της MediaCom, ανέφερε ότι η συνεργασία αυτή στοχεύει στο να διασφαλίσει την ικανότητα της MediaCom να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς και να ενσωματώνει πλήρως το mobile σε όλα τα media πλάνα της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC