Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

Η ιστορία ενός κοινωνικού επιχειρηματία

Εμπνευσμένος από τον Γερμανό οικονομολόγο του 19ου αιώνα, Ερνστ Ένγκελ (Ernst Engel) ο οποίος διατύπωσε τη θεωρία σύμφωνα με την οποία όσο μικρότερο είναι το εισόδημα μιας οικογένειας, τόσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό που καταναλώνει σε τρόφιμα, ο Γκιγιώμ Μπαπστ (Guillaume Bapst) άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο τα νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα επιλέγουν τρόφιμα.
-->


Θέτοντας σε εφαρμογή την θεωρία του Ένγκελ, ο Γάλλος κοινωνικός επιχειρηματίας, δημιούργησε ένα δίκτυο παντοπωλείων όπου οι άνθρωποι που βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας, έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα σε τιμή 10 μέχρι και 30% χαμηλότερη από την αρχική τιμή της αγοράς.

Εκτός από τις προφανείς δυνατότητες που παρέχονται σε όσους έχουν ανάγκη για τρόφιμα, με την πρωτοβουλία του Γκιγιώμ, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε διάφορα προϊόντα, αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο, ότι οι άνθρωποι, παρά τις οικονομικές τους δυσκολίες θα πρέπει πάντα να αισθάνονται ότι μπορούν, αλλά και έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν.

Περισσότερα γι' αυτό το ενδιαφέρον θέμα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC