Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014

Άνοδο σε καλοκαιρινή μόδα, προϊόντα περιποίησης και εποχιακά αξεσουάρ καταγράφουν οι αναζητήσεις του Skroutz

Το www.skroutz.gr παραμένει σταθερά στην 1η θέση του ελληνικού Web και για τον Μάϊου με 3,2 εκατομμύρια επισκέπτες να συγκρίνουν σχεδόν 10 εκατομμύρια προϊόντα, αύξηση κατά 67,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.


Οι περισσότερες αναζητήσεις επικεντρώνονται σε καλοκαιρινή μόδα, προϊόντα φροντίδας & περιποίησης και εποχιακά αξεσουάρ, που επανέρχονται στο προσκήνιο λόγω εποχικότητας.

Πιο συγκεκριμένα οι 7 κατηγορίες που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση σε clicks από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:

- Κλιματιστικά - Air Condition (127%)
- Αντιηλιακή Προστασία & Μαύρισμα (108%)
- Ανεμιστήρες (335%)
- Ανδρικά Μαγιό (189%)
- Σίτες (183%)
- Εντομοαπωθητικά & Παγίδες (115%)
- Σκηνές Camping (129%)

Όσον αφορά τα πλέον αξιοσημείωτα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για το Μάιο είναι τα ακόλουθα:

• 3.256.754 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 51,6% YoY), σημειώνοντας 88,3 εκατομμύρια pageviews
• Το LG G3 (16GB) συνεχίζει την επιτυχία του προκατόχου του και με το λανσάρισμά του έγινε το πιο "Αγαπημένο" προϊόν του μήνα

• Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν 9,9 εκατομμύρια αναζητήσεις (+67,7% YoY).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC