Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

Digital καμπάνια για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Η Communication EFFECT ανέλαβε την προβολή της digital καμπάνιας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, «Φέτος κατεβαίνουμε με 11 Έλληνες παίκτες».


Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει 11 μάρκες (Heineken, Amstel, Amstel Bock, Amstel Free, Amstel Radler, Amstel Pils, ΆΛΦΑ, ΆΛΦΑ Strong, Fischer, ΒΙΟΣ 5 και Buckler) στην Ελλάδα από ελληνικές πρώτες ύλες και έχει μια πολύ δυνατή ομάδα!


Με ποδοσφαιρική διάθεση και λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου, η Communication EFFECT ανέλαβε την online προβολή των 11 συγκεκριμένων μαρκών, παρουσιάζοντάς τη ως τη φετινή της 11άδα, βασιζόμενη σε μια ιδέα των ίδιων των εργαζομένων της γνωστής ζυθοποιίας!

Η καμπάνια ξεκίνησε με την προβολή των 11 Ελλήνων μαρκών/παικτών της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μέσω Facebook και Google Display Network και κορυφώθηκε με τη διενέργεια διαγωνισμού στο Facebook.

Οι χρήστες, έχοντας γνωρίσει πλέον την ομάδα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κλήθηκαν να παίξουν μπάλα μαζί της μέσω ειδικής Facebook εφαρμογής. Πιο συγκεκριμένα, οι χρήστες έπρεπε να ολοκληρώσουν την 11άδα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας βάζοντας σε ένα εικονικό γήπεδο ποδοσφαίρου τους τέσσερις νεότερους «παίκτες» της ομάδας και να μπουν στην κλήρωση για πλούσια δώρα.

Η ενέργεια επικοινωνήθηκε από όλα τα κανάλια της εταιρίας στα κοινωνικά δίκτυα και το blog της με hashtag το #11paiktes, συγκεντρώνοντας πολλά θετικά σχόλια και περισσότερες από 3.000 συμμετοχές στο διαγωνισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC