Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

Tα e-shops πάνε τηλεόραση

Σύμφωνα με πληροφορίες του marketingweek, το Skroutz.gr έχει έρθει σε επαφή με περιορισμένο αριθμό διαφημιστικών εταιρειών, εξετάζοντας το ενδεχόμενο συνεργασίας για τηλεοπτική προβολή του.


Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, πρόκειται για ανεπίσημη διαδικασία συζητήσεων και όχι για συγκεκριμένο spec, καθώς η εταρεία δεν έχει καταλήξει εάν θα προχωρήσει τελικά σε κάποια τηλεοπτική διαφημιστική ενέργεια.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα, αυξάνεται ο αριθμός των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι οποίες επιχειρούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές μέσω της τηλεόρασης. Κάποιες επιχειρήσεις έχουν ήδη κάνει το τηλεοπτικό τους «ντεμπούτο», όπως τα Buldoza.gr, Vrisko.gr και e-food.gr. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Skroutz.gr υπήρξε από τους πρωτοπόρους, έχοντας λανσάρει την πρώτη του τηλεοπτική διαφήμιση ήδη από το 2012.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC