Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

Mε νέα εταιρική ταυτότητα η ForestView

Την ανανεωμένη εταιρική της ταυτότητα, που περιλαμβάνει καινούργιο λογότυπο για πρώτη φορά έπειτα από την ίδρυσή της το 2010, παρουσίασε η ForestView του TDG.




Το logo έχει και πάλι ως σημείο αναφοράς το δέντρο, ωστόσο τα χρώματά του και η όψη του συμβολίζουν ξεκάθαρα το δυναμικό προφίλ της εταιρείας Performance και Affiliate Marketing, η οποία το 2013 επεκτάθηκε στη Ρουμανία, την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία και υλοποιεί κάθε χρόνο περισσότερες από 1.200 καμπάνιες σε πάνω από 25 χώρες.

Παράλληλα, στο logo δεσπόζει πια η φράση “Engineering Performance”, η οποία, όπως εξηγεί ο Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director της ForestView, έχει διττό νόημα: «αφενός μεν υποδηλώνει τη δημιουργία υψηλής απόδοσης για τους πελάτες μας, αφετέρου δε σηματοδοτεί την αυξημένη σημασία που έχει η αξιοποίηση των data για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι το μεγαλύτερο τμήμα της εταιρίας μας αποτελείται από Performance Engineers».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC