Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Κατανοώντας τις βασικές μετρήσεις του Adwords

Οταν μιλάμε για PPC το πιο λογικό είναι οι περισσότεροι να θέλουν να δουν αποτελέσματα. Έτσι αν κάποιος προσπαθήσει να ρίξει μια ματιά μέσα στο σύνολο των δεδομένων που παρέχει η Google μπορεί μερικές φορές να του φανεί δύσκολο να βρει χρήσιμες πληροφορίες μέσα στο χάος.




Σε αυτό λοιπόν το άρθρο θα ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από τις μετρήσεις του AdWords που πρόκειται να μας βοηθήσουν ώστε πραγματικά να σχηματίσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα για την απόδοση της καμπάνιας μας αποφεύγοντας τη σύγχυση.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC