Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014

Η SAP δίνει νέα διάσταση στην αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών, εντός των καταστημάτων, με Νέα Retail Μοbile Αpps

Η SAP AG (NYSE: SAP) ανακοίνωσε το λανσάρισμα του SAP® Shopper Experience, μίας προσωποποιημένης και διαδραστικής εφαρμογής για κινητά, η οποία μεταμορφώνει την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μέσω του social media sharing, των προγραμμάτων loyalty και ενός αυτόνομου συστήματος πληρωμών για καταναλωτές.


Επιπλέον η SAP λάνσαρε την τελευταία εκδοχή της εφαρμογής SAP® Retail Store Ops Associate, η οποία επιτρέπει στoυς εκπροσώπους των συνεργαζομένων καταστημάτων να εκτελέσουν βασικές λειτουργίες merchandising, απογραφής και εξυπηρέτησης πελατών κατευθείαν από το χώρο του καταστήματος χωρίς να φεύγουν από το πλευρό του καταναλωτή.

Μέσα από την ανάπτυξη νέων συμπεριφορών σύμφωνα με τις οποίες οι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο χρησιμοποιούν τα κινητά τους προκειμένου να αναζητήσουν προϊόντα, να συγκρίνουν τιμές και να λάβουν συστάσεις, επηρεάζεται σημαντικά ο κλάδος του λιανεμπόριου. Σύμφωνα με το Retail Systems Research*, 80% των λιανέμπορων πιστεύουν πως τα οικονομικά αποτελέσματα των καταστημάτων τους θα συνεχίσουν να συρρικνώνονται αν δεν ενσωματώσουν την τεχνολογία στην εμπειρία που βιώνουν οι επισκέπτες στο κατάστημα.

Με το SAP Shopper Experience, οι λιανέμποροι μπορούν να προσφέρουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δημιουργήσουν συλλογικές λίστες αγορών, να εξαργυρώσουν μοναδικές προσφορές σε συγκεκριμένα καταστήματα και να διαχειριστούν τους λογαριασμούς loyalty. Η εφαρμογή επιτρέπει στους καταναλωτές μέσω της συσκευής του κινητού τους και ενώ ψωνίζουν στο κατάστημα, να ελέγξουν προσωπικά το εμπόρευμα και να προχωρήσουν με την πληρωμή, όπως επίσης και να μοιραστούν τις προσφορές με φίλους στο Facebook.

Η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στη μοναδική ταυτότητα του εκάστοτε brand. Αφού συνδέσουν ένα λογαριασμό loyalty, οι καταναλωτές αναγνωρίζονται άμεσα και μπορούν να επαναξιολογήσουν σημεία, status και rewards. Μπορούν να σχεδιάσουν, να συνεργαστούν εύκολα με μέλη της οικογένειας τους για τη δημιουργία λιστών αγορών και να εντοπίσουν το κοντινότερο κατάστημα. Μόλις κάνουν check in στο κατάστημα, οι αγοραστές δέχονται προσωποποιημένες, τοπικές προσφορές που μπορούν να μοιραστούν με φίλους. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια των αγορών τους οι καταναλωτές μπορούν να σκανάρουν εμπορεύματα για να ερευνήσουν λεπτομέρειες των προϊόντων και να προσθέσουν αντικείμενα στο καλάθι αγορών του κινητού τους. Επίσης, οι καταναλωτές μπορούν άμεσα να μεταφέρουν το καλάθι προϊόντων τους στο σημείο πώλησης (POS) και να αποφύγουν την ουρά του ταμείου πληρώνοντας απευθείας από τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου τους.Παράλληλα, οι λιανέμποροι επωφελούνται από την παροχή self-service χαρακτηριστικών που βοηθούν στη μείωση του λειτουργικού κόστους των καταστημάτων. Το SAP Shopper Experience είναι διαθέσιμο σε Android και iOS devices.

Για να ενισχυθεί περαιτέρω η εντός καταστήματος εμπειρία, η SAP κυκλοφόρησε την τελευταία εκδοχή του SAP Retail Ops Associate. Οι νέες εκδοχές περιλαμβάνουν τη δυνατότητα παραγγελίας προϊόντων, εκτέλεσης in-store markdowns, διόρθωσης των αποθεμάτων και των μεταφορών και πρόσβασης στο ιστορικό του προϊόντος. Τα συνεργαζόμενα καταστήματα μπορούν να διαχειριστούν αιτήματα καταναλωτών «χτυπώντας» απλά μερικά πλήκτρα, βοηθώντας στην αύξηση των πωλήσεων, την ενίσχυση της καταναλωτικής πιστότητας και την επίτευξκη ακρίβειας σε ότι αφορά στα αποθέματα και τον ανεφοδιασμό. Το SAP Retail Ops Associate είναι προσωρινά διαθέσιμο σε iOS devices.

«Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι απαραίτητο να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία εντός των καταστημάτων», δήλωσε ο Peter Bucher, επικεφαλής του IT των Migros, του μεγαλύτερου δικτύου καταστημάτων στην Ελβετία. «Για να γίνει αυτό, εξοπλίσαμε τους υπαλλήλους μας με το SAP Retail Store Ops Associate, μία εύχρηστη εφαρμογή που τους επιτρέπει να έχουν στη στιγμή πρόσβαση σε σημαντικά και ενημερωμένα προϊόντα καθώς και σε πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την τιμολόγηση».

Για περισσότερες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων πρόσθετων ειδήσεων από το NRF, επισκεφθείτε το SAP Newsroom. Ακολουθήστε τη SAP στο Twitter στο @sapnews.


*Retail Systems Research, Relevant Store in the Digital Age Benchmark Report, May 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC