Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

ERICSSON CONSUMER LAB: Προσδοκίες για ένα διασυνδεδεμένο τρόπο ζωής

Η αγορά των ψηφιακών υπηρεσιών προσφέρει συνεχώς νέες εφαρμογές και λύσεις που επιτρέπουν στους χρήστες να επικοινωνούν, να κοινωνικοποιούνται, να βρίσκουν πληροφορίες και να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο.


Το Ericsson Consumer Lab αξιολόγησε τις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και μια σειρά από πρότυπα υπηρεσιών που έχουν σχεδιαστεί για την ικανοποίησή τους.
Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων σε τρεις αγορές - Βραζιλία, Ινδονησία και ΗΠΑ - το Consumer Lab αναγνώρισε επτά βασικές ανάγκες, οι οποίες θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των νέων υπηρεσιών. Αυτές είναι:

1)Άμεση πρόσβαση παντού (Instant access everywhere )– οι χρήστες περιμένουν να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από on-demand υπηρεσίες, σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής τους.

2)Προσαρμογή στο δικό μου κόσμο (Customize my world) – οι άνθρωποι απαιτούν όλο και πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες και ειδοποιήσεις που ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους ανάγκες.

3)Απενεργοποίηση (Switching off) – οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εξισορροπήσουν την "always-on" νοοτροπία, προσπαθώντας ενεργά να εξοικονομήσουν χρόνο χαλάρωσης και ξεκούρασης. Πολλοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον για υπηρεσίες που θα τους βοηθήσουν να το επιτύχουν.

4)Βοήθεια στην παραγωγικότητα (Assisted productivity )– οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για υπηρεσίες που διαχειρίζονται και συντονίζουν το ημερήσιο πρόγραμμά τους.

5)Ενίσχυση της συντροφικότητας (Enhanced togetherness )– στην πολυάσχολη ζωή τους, φίλοι και οικογένεια θα στηρίζονται όλο και περισσότερο στην τεχνολογία για να μένουν σε επαφή όπου και αν βρίσκονται.

6)Αυξημένος έλεγχος για τους καταναλωτές (Consumers in control) – οι άνθρωποι θέλουν να παρακολουθούν τις δαπάνες τους και τη χρήση δεδομένων, καθώς και να λαμβάνουν συνεχείς ενημερώσεις πληροφοριών, κάτι που τους επιτρέπει να περνούν περισσότερο χρόνο στα σημαντικά πράγματα της ζωής τους.

7)Με βάση την τοποθεσία μου (Location-based me)– οι καταναλωτές εκφράζουν την ανάγκη να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικές με το μέρος που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή.
Το Consumer Lab δοκίμασε αρκετά νέα πρότυπα υπηρεσιών στις ομάδες ποιοτικών συζητήσεων στην έρευνα, σε όλες τις αγορές που μελετήθηκαν. Κοινός παρονομαστής των προτύπων αυτών ήταν, ότι βοηθούν τους καταναλωτές να μειώνουν την πολυπλοκότητα και το άγχος και να εξοικονομούν χρόνο, παρέχοντας κεντρική διαχείριση και καλύτερο έλεγχο δαπανών και χρήσης δεδομένων. Πέρα από τις επτά βασικές ανάγκες που διατυπώθηκαν, άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι:
•Οι καταναλωτές περιμένουν απλότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, οι οποίες θα λειτουργούν διαισθητικά και θα ενσωματώνονται αρμονικά στη συνολική καταναλωτική συμπεριφορά.
•Για να θεωρούνται πραγματικά κινητές, οι υπηρεσίες πρέπει να προσαρμόζονται σε πραγματικό χρόνο, στην τοποθεσία και το χρόνο του καταναλωτή.
•Οι απαιτήσεις των καταναλωτών θα δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες στην αγορά, αναγκάζοντας τους φορείς διασυνδεδεμένων υπηρεσιών να αναζητήσουν λύσεις πέρα από τις καθιερωμένες.
Ενώ οι χρήστες και στις τρεις αγορές χρησιμοποιούν ενεργά το διαδίκτυο για περισσότερο από τρεις ώρες την ημέρα, η συνδεσιμότητα, οι απαιτήσεις των χρηστών και η προθυμία να πληρώσουν για υπηρεσίες ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό στις τρεις χώρες.
Η Sofia Jorman, Senior Advisor στο Ericsson Consumer Lab, λέει: «Tο 69% των ερωτηθέντων στην έρευνα έδειξε ενδιαφέρον για προγράμματα και υπηρεσίες δεδομένων σε πολλαπλές συσκευές. Επιπλέον, οι συνδρομές για έξυπνες κινητές συσκευές, που προσφέρουν μια ασφαλή επισκόπηση των συνδρομών και της πραγματικής χρήσης σε ένα μέρος, εκτιμώνται ιδιαίτερα από το 59% των ερωτηθέντων. Το 54% των ερωτηθέντων εκδήλωσαν ενδιαφέρον για μια υπηρεσία παρακολούθησης και τροποποίησης των οικονομικών τους συναλλαγών. Το 52% των καταναλωτών πιστεύουν ότι οι ενημερώσεις με βάση την τοποθεσία θα παρέχουν αυξημένο έλεγχο στη χρήση δεδομένων και στις δαπάνες. Τέλος, μια υπηρεσία με προτάσεις για μέσα ενημέρωσης, που θα επιτρέπει στους καταναλωτές να διαχειρίζονται υπηρεσίες πολυμέσων και προτιμήσεις ιστοσελίδων, είχε απήχηση στο 48% των ερωτηθέντων».
Η έκθεση δείχνει ότι η υψηλή συνδεσιμότητα οπουδήποτε είναι ο κύριος παράγοντας που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν τις μελλοντικές υπηρεσίες, αποτελώντας περισσότερο από το ένα τέταρτο των σχετικών απαντήσεων. Ακολουθούν οι υπηρεσίες αγορών, συμπεριλαμβανομένης της πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου και της διαχείρισης των προσωπικών συναλλαγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC