Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Στο digital marketing στρέφεται η Mondelez Int’l

Η Mondelez International, ιδιοκτήτρια μεταξύ άλλων των Oreo και Trident, ανακοίνωσε ότι προχωρά σε ενίσχυση του digital marketing, καθώς παρατήρησε ότι οι ψηφιακές επενδύσεις αποδίδουν περισσότερο από τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.




Σύμφωνα με τον Mark Clouse, Πρόεδρο Βορείου Αμερικής της Mondelez, στόχος της εταιρείας είναι το mobile και digital να απορροφά έως το 2016 περισσότερο από το μισό της media δαπάνης, σε αντίθεση με το τωρινό 1/4 αυτής.

Η Mondelez έχει υιοθετήσει μια έντονη στρατηγική στο Twitter, με τρανό παράδειγμα την επιτυχημένη καμπάνια για τα Oreo η οποία οδήγησε στην προσέλκυση 35 εκατ. fans στη σελίδα του brand στο Facebook, καθώς και σε διψήφιο ποσοστό αύξησης πωλήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC