Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

Social sales: Τι είναι και πώς επιτυγχάνονται

Υπάρχουν νέοι τρόποι για να έρθουν πελάτες στην επιχείρηση; Μπορούν με απλά βήματα οι επιχειρήσεις να μετατρέψουν τους Facebook fans, τις επαφές τους στο LinkedIn, τους επισκέπτες των blog τους σε πελάτες;



Ο Jeff Mollander, κεντρικός ομιλητής στο Sales Management Forum ’14 (www.smf.gr), που διοργανώνει η Boussias Communications με την υποστήριξη του ΙΠΕ στις 22 Ιανουαρίου, απαντά με βεβαιότητα ναι, παρουσιάζοντας την ουσία του όρου «social sales».


ΠΗΓΗ: marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC