Σάββατο, 25 Ιανουαρίου 2014

Νέα υπηρεσία Click2Chat από το CU

Τώρα όλη η παρέα CU μπορεί να απολαμβάνει ακόμα καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση, με τη νέα live chat υπηρεσία Click2Chat, που λειτουργεί αποκλειστικά μέσα από το site του CU.



Μέσα από μία απλή διαδικασία, οι συνδρομητές CU μπορούν πλέον να λύνουν τις απορίες τους σχετικά με το καρτοκινητό τους, πολύ απλά, μπαίνοντας στο site του CU, αντί να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο.

Συγκεκριμένα, στην αρχική σελίδα του site υπάρχει ένα παράθυρό επικοινωνίας Click2Chat που όλοι μπορούν από τις 10:00π.μ μέχρι τις 22:00μ.μ, να επικοινωνούν γραπτώς ανά πάσα στιγμή, σε πραγματικό χρόνο με κάποιον εκπρόσωπο από την αποκλειστική Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του CU.

H υπηρεσία Click2Chat παρέχεται εντελώς δωρεάν, άμεσα, χωρίς αναμονή και λειτουργεί ακόμα και μέσα από το κινητό τηλέφωνο των συνδρομητών! Έτσι, οι συνδρομητές CU εκτός από το Skype, το Whatsapp Messenger και το Viber, μέσα από τα οποία μπορούν ήδη να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του CU, τώρα λύνουν κάθε απορία τους απλώς... τσατάροντας στο www.vodafoneCU.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC