Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Η ORTHOLOGY LTD ανακοινώνει την ενσωμάτωση εργαλείου Service Desk στην πλατφόρμα GFI MAX

H εταιρεία Orthology Ltd (www.οrthology.gr), επίσημος διανομέας των GFI προϊόντων στην Ελλάδα, ανακοινώνει την ενσωμάτωση εργαλείου Service Desk στην πλατφόρμα GFI MAX.



Πρόκειται για πλήρες και αυτοματοποιημένο εργαλείο helpdesk που δίνει τη δυνατότητα στους τελικούς πελάτες να καταχωρούν και παρακολουθούν την πορεία εξέλιξης των τεχνικών τους αιτημάτων. Το Service Desk αποτελεί μια επιπλέον δυνατότητα της πλατφόρμας GFI MAX, η οποία απευθύνεται σε Managed Service Providers και παρέχει δυνατότητες πλήρους διαχείρισης, καταγραφής, ενημέρωσης, παρακολούθησης και υποστήριξης δικτυακής υποδομής μέσω κονσόλας κεντρικής διαχείρισης απομακρυσμένα. Το GFI MAX αποτελεί βραβευμένο εργαλείο GFI MAX RemoteManagement, όπως φαίνεται στο http://www.gfimax.com/news/gfi-max-wins-best-show-award-autotask-community-live-2013

Μερικά από τα χαρακτηριστικά του Service Desk έχουν ως ακολούθως:

-Παρέχει ένα ενιαίο σημείο επαφής για τους πελάτες που αναζητούν βοήθεια για IT θέματα
-Δεν υπάρχει κανένα κόστος συντήρησης ή διαχειριστικά έξοδα – οι ενημερώσεις των τελευταίων εκδόσεων γίνονται αυτόματα
-Κρατά αρχείο των εισερχόμενων αιτήσεων υποστήριξης, τηρεί προτεραιότητα των αιτήσεων και τις προωθεί στην κατάλληλη ομάδα υποστήριξης
-Μειώνει τις εισερχόμενες αιτήσεις, παρέχοντας μια αποτελεσματική, self-service, πύλη υποστήριξης
-Παροχή αναφορών σε πραγματικό χρόνο
-Ανάλυση των δεδομένων (όγκος αιτήσεων, πορεία εξέλιξης των αιτήσεων, χρόνος απόκρισης)

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Service Desk παρακαλώ επισκεφθείτε το link http://www.gfimax.com/service-desk

Για να αξιολογήσετε την πλήρη πλατφόρμα GFI MAX, παρακαλώ επισκεφθείτε το link όπου θα βρείτε trial για 30ημέρες: http://www.gfimax.com/trial/remote-management/en/?adv=220309&loc=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC