Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

Διπλή βράβευση για τον Όμιλο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2013

Την 1η θέση στην κατηγορία “Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας” κατέκτησε η COSMOTE, καθώς και ο ΟΤΕ στην κατηγορία “Ομάδα Εκπαίδευσης στην Εξυπηρέτηση Πελατών”, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).




Πρόκειται για δύο διακρίσεις που επιβεβαιώνουν τόσο την πελατοκεντρική φιλοσοφία του Ομίλου και τη δέσμευσή του για διαρκή εξέλιξη, όσο και την προσπάθεια των εργαζόμενών του στην κατεύθυνση αυτή.

Τα Βραβεία διοργανώνονται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την προβολή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της εξυπηρέτησης και την ανάδειξη των ομάδων και των στελεχών που ξεχωρίζουν για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στο συγκεκριμένο τομέα.

1 σχόλιο:

kyriakos είπε...

δεν θεωρώ ότι έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση ο οτε τι στιγμή που πρέπει να περιμένεις ατελείωτες ώρες να πιάσεις γραμμή αντίθετα με άλλες εταιρίες όπως forthnet που είτε τηλεφωνικά είτε με mail έχεις άμεση λύση στο πρόβλημα σου

 
SYNC ME @ SYNC