Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

Αυξάνει η διείσδυση του mobile στο e-mail marketing

Έρευνα για τον κλάδο του e-mail marketing στην Ελλάδα πραγματοποίησε η πλατφόρμα Moosend για το 9μηνο Ιανουαρίου Σεπτεμβρίου 2013, η οποία μεταξύ άλλων, αποτυπώνει trends που αφορούν στη διείσδυση του mobile έναντι του desktop για το άνοιγμα των e-mail newsletters.


Σύμφωνα με την έρευνα, οι κινήσεις που γίνονται από χρήστες οι οποίοι ανοίγουν τα E-mail newsletters τους από κινητή συσκευή (κινητό ή tablet) σε σχέση με αυτούς που διαβάζουν τα e-mail από το desktop, έχουν αυξηθεί κατά 15,3%.

Η τάση δείχνει να αυξάνεται κατά 1,5% το μήνα. Από την αρχή του χρόνου, οι κινήσεις που γίνονταν πάνω στα e-mail (είτε άνοιγμα ή και click σε link) από desktop ήταν στο 90,3%, ποσοστό που μέχρι το Σεπτέμβριο έπεσε στο 75%.

Αντίστοιχα, τα opens και τα clicks από κινητές συσκευές, έχουν φτάσει σχεδόν στο 25%. Η πρόβλεψη που δίνει το Moosend για το κλείσιμο του έτους είναι ότι το ποσοστό αυτό θα φτάσει στο 32%. Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι τα ποσοστά των κινήσεων (άνοιγμα των e-mail newsletters και click σε links) που γίνονται από συσκευές Android σε σχέση με iOS, έχουν αυξηθεί κατά 13% και συνολικά φτάνουν στο 32%.

Αντίστοιχα το penetration του iOS έπεσε από 81% στο 68%. Μέχρι το τέλος του έτους η πρόβλεψη είναι ότι θα πέσει στο 57%.Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, σε ώριμες αγορές όπως της Αμερικής, το ποσοστό κινήσεων στο e-mail marketing από συσκευές mobile φτάνει το 61%.




marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC