Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2013

Διεθνείς διακρίσεις για τη MediaCom

Η MediaCom, µέλος του οµίλου GroupM, αναδείχθηκε η µεγάλη νικήτρια των φετινών Internationalist Awards for Innovative Digital Solutions, ενός διαγωνισµού που βραβεύει τις καλύτερες πρακτικές ψηφιακού marketing παγκοσµίως.




Η MediaCom απέσπασε τη µέγιστη διάκριση, το Grand Prix, για την πολυβραβευµένη καµπάνια «The Beetle Shark Cage» της Volkswagen, στην οποία ένας Σκαραβαίος µετατράπηκε σε υποβρύχιο όχηµα-κλουβί και πρωταγωνίστησε σε ντοκιµαντέρ του Discovery Channel. Επίσης, απέσπασε ένα χάλκινο, ένα ασηµένιο και τρία χρυσά βραβεία.

Το χάλκινο για την αµερικάνικη καµπάνια της Shell «Fuel Rewards Network», το ασηµένιο για την αµερικάνικη «The 4 to 9ers» της Subway, χρυσό για την «Project Imaginat10n» της Canon, επίσης στην Αµερική, τη νορβηγική καµπάνια της IKEA «Magic Mittens» και τη γερµανική «Move On» για την Deutsche Telekom.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC