Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Πιλοτική καμπάνια Avakon+ και Media Markt στο foursquare

Πρόσφατα το foursquare ανακοίνωσε τη δοκιμαστική λειτουργία της νέας διαφημιστικής του πλατφόρμας. Η avakon+ είναι μεταξύ των leading agencies που το foursquare επέλεξε για να τρέξουν δοκιμαστικά τη νέα αυτή λειτουργία πριν γίνει διαθέσιμη σε όλους.



Στο πλαίσιο αυτό και σε συνεργασία με τη Media Markt, η οποία δείχνει πάντα ενδιαφέρον σε ό,τι νέο κυκλοφορεί, δοκίμασαν με επιτυχία την πλατφόρμα στο ευρύ δίκτυο καταστημάτων λιανικής της εταιρείας κατά τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Οκτωβρίου.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το action rate ανήλθε στο 5.94% επί του συνόλου των εμφανίσεων. Η εν λόγω πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε marketers να προβάλουν το μήνυμά τους στην κεντρική οθόνη του foursquare, πριν ο χρήστης κάνει check in στο σημείο ενδιαφέροντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC