Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Συνεργασία H+K Strategies με LG Electronics

H Hill+Knowlton Strategies σχεδίασε και υλοποίησε για την LG Electronics ένα στοχευμένο πρόγραμμα credentials από ψηφιακούς και social influencers, σχετικά με το λανσάρισμα της τηλεφωνικής συσκευής LG Optimus G Pro.



To project περιελάμβανε υπηρεσίες όπως digital influencers mapping and ranking, seeding, content strategy, narrative creation και social media story telling. Η ανίχνευση και επιλογή των influencers πραγματοποιήθηκε από την υπηρεσία Radar της Hill+Knowlton, που «ακούει» καθημερινά τις χιλιάδες συζητήσεις του σύγχρονου καταναλωτή στα social media.

marketingweek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC