Κυριακή, 11 Αυγούστου 2013

Πώς θα αναφέρετε προβλήματα στην Google, στο Facebook και σε άλλες δημοφιλείς υπηρεσίες του Web

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με ένα εκπρόσωπο ενός site του Web. Όταν έρθει που θα χρειαστεί να το κάνετε και επιχειρήσετε να επικοινωνήσετε με την Google, το Facebook ή άλλη μεγάλη online υπηρεσία, τα τηλεφωνήματα, τα γράμματα και τα γενικά emails που θα στείλετε στην εταιρεία πιθανόν δεν θα πάνε πουθενά και δεν θα τα δει κανείς. Οπότε τι κάνετε;



H μεγαλύτερη πιθανότητα για να καταφέρετε μια επικοινωνία με ένα εκπρόσωπο της εταιρείας είναι να καταχωρήσετε τα παράπονα σας σε μια υπηρεσία προστασίας των καταναλωτών χρησιμοποιώντας τα links αναφοράς προβλημάτων που θα βρείτε εδώ (και αφορούν δέκα μεγάλες εταιρείες του Web, όπως είναι οι Google, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Craigslist, Tumblr, Instagram, Yahoo και Pinterest).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC