Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Το «κλειδί» της Xerox για απλούστερα, ασφαλέστερα, συνδεδεμένα πολυλειτουργικά μηχανήματα

Το ConnectKey™, ένα σύστημα software ενσωματωμένο στις πολυλειτουργικές συσκευές (MFPs) της Xerox, καθώς και ένα σύνολο λύσεων που απαντούν στις απαιτήσεις των ολοένα και περισσότερο μετακινούμενων εργαζομένων και στην ανάγκη για πιο προηγμένη ασφάλεια IT μεταξύ των συνδεδεμένων συσκευών παρουσίασε πρόσφατα η Xerox.



Δεκαέξι πολυλειτουργικές συσκευές ConnectKey – μεταξύ των οποίων οι νέες σειρές WorkCentre® 58xx και 78xx – θα χρησιμοποιούν την πρώτη ενσωματωμένη προστασία ασφαλείας από τη McAfee στον χώρο, δίνοντας στους IT managers επιχειρήσεων με πολιτική “bring your own device” (BYOD) μεγαλύτερο έλεγχο και περισσότερη άνεση. Οι πολυλειτουργικές συσκευές ConnectKey διαθέτουν επίσης ένα επιπλέον επίπεδο ασφαλείας χάρη στο Cisco’s TrustSec, το οποίο προστατεύει τη ροή των δεδομένων από και προς τις συσκευές.


Χάρη στο ανοιχτό σύστημα Application Programming Interface (API) του ConnectKey, οι συνεργάτες μπορούν να αναπτύσσουν και να εγκαθιστούν στις πολυλειτουργικές συσκευές εφαρμογές χωρίς καμία ανάγκη για επιπλέον λογισμικό.


«Το ConnectKey σχεδιάστηκε για ένα λόγο: για να απλοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται οι εργασίες σε έναν ασφαλή, πάντα σε ετοιμότητα κόσμο», ανέφερε ο Douraid Zaghouani, Πρόεδρος του Τμήματος Channel Partner Operations της Xerox. «Μέσω της πολυλειτουργικής συσκευής ως ενός ασφαλούς hub, στα χαρακτηριστικά του ConnectKey συμπεριλαμβάνονται η δυνατότητα να σαρώνουμε έγγραφα και να τα ανεβάζουμε στο cloud, να προωθούμε κρίσιμα για τη δουλειά μας έγγραφα απευθείας σε διαδικασίες ροής εργασίας και να εκτυπώνουμε εύκολα και με ασφάλεια από οποιαδήποτε φορητή συσκευή. Είναι η καινοτομία της Xerox που διευκολύνει την καθημερινότητά μας στη δουλειά και φέρνει μεγαλύτερη παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας».


Η εταιρεία Concord Hospitality Enterprises Company, μία εταιρεία διαχείρισης και ανάπτυξης ξενοδοχείων με βάση το Raleigh της Βόρειας Καρολίνας, αναγνωρίζει τα οφέλη – όπως η σάρωση απευθείας στο SharePoint και η εκτύπωση από απόσταση – που έχει φέρει το ConnectKey στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και σχεδιάζει να επεκτείνει αυτές τις υπηρεσίες στα 90 ξενοδοχεία που διαθέτει στη Βόρεια Αμερική.

«Από την άποψη της καινοτομίας, το ConnectKey είναι σπουδαίο. Λυπάμαι μόνο που δεν το είχαμε νωρίτερα», ανέφερε ο Brian Cornell, Chief Information Officer, από το Τμήμα Information Technology της Concord Hospitality.

Απλούστερη εργασία με εφαρμογές για πολυλειτουργικές συσκευές, πρόσβαση στο cloud και εκτύπωση από απόσταση

Οι λύσεις του ConnectKey παρέχουν στους επαγγελματίες του IT, τους συνεργάτες του καναλιού και τους χώρους εργασίας κάθε μεγέθους γρήγορους και εύκολους τρόπους να φέρουν σε πέρας τις εργασίες τους. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται και τα παρακάτω:


Standard εφαρμογές ή εφαρμογές προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε χρήστη: Το App Studio της Xerox επιτρέπει στους χρήστες και τους συνεργάτες του καναλιού να προσαρμόζουν στις δικές τους ανάγκες εφαρμογές που κάνουν γρηγορότερες τις καθημερινές διαδικασίες της εργασίας. Για παράδειγμα, μία εφαρμογή προσαρμοσμένη στις ανάγκες μίας ασφαλιστικής εταιρείας θα μπορούσε να σαρώνει τις αιτήσεις αποζημίωσης από την οθόνη της πολυλειτουργικής συσκευής απευθείας στο σύστημα πληρωμών.



Πρόσβαση στο cloud: Με ένα μόνο άγγιγμα – και χωρίς κανένα ενδιάμεσο λογισμικό – το σύστημα ConnectKey Share to Cloud μετακινεί έγγραφα σε χώρους όπως τα SharePoint Online, Google Drive, DropBox, Evernote, PaperPort Anywhere και Salesforce.com. Επιπλέον, επιτρέπει την αυτόματη μετατροπή σε μορφή PDF με δυνατότητα αναζήτησης, Word ή Excel, καθιστώντας ευκολότερη τη μελλοντική διαχείριση των εγγράφων.


Σύνδεση με SharePoint: Οι εργαζόμενοι γραφείου μπορούν να περιηγηθούν σε αρχεία, να τα μετατρέψουν και να τα αποθηκεύσουν στο SharePoint και σε φακέλους του δικτύου ή να τα αποθηκεύσουν απευθείας στο δικό τους SharePoint My Site ή κεντρικό φάκελο. Με έμφαση στην εύκολη εγκατάσταση και συντήρηση, η λειτουργία αυτή έχει σχεδιαστεί για μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις.


Εύκολη ολοκλήρωση με το IT: Μπορεί κανείς να διαχειριστεί τις πολυλειτουργικές συσκευές ConnectKey ως κεντρικό σημείο του δικτύου, όπως περίπου και τους servers, για απευθείας εγκατάσταση και service. Ο εντοπισμός και η επισκευή βλαβών καθώς και η εκπαίδευση μπορούν να γίνουν και από απόσταση από IT administrators, ενώ μπορούν να εισαχθούν και συστήματα αυτοβοήθειας μέσω online υποστήριξης και videos στην μπροστινή όψη.


Εκτύπωση από οπουδήποτε: Με το Xerox Mobile Print οι εργαζόμενοι μπορούν να εκτυπώνουν από οποιαδήποτε φορητή συσκευή που έχει τη δυνατότητα αποστολής και λήψης email, χωρίς εξειδικευμένο λογισμικό, ή να αξιοποιούν εφαρμογές με επιπλέον χαρακτηριστικά για ευκολότερη χρήση, που έχουν αναπτυχθεί για iOS, Android, Windows και BlackBerry. Οι χρήστες έχουν την επιπλέον δυνατότητα να επιλέξουν αν θα εφαρμόσουν την εκτύπωση από απόσταση ως cloud-based ή on-site λύση.


Διαθεσιμότητα

Οι σειρές Xerox WorkCentre 5800 και WorkCentre 7800 θα είναι διαθέσιμες από τις αρχές Μαρτίου, ενώ οι πολυλειτουργικές συσκευές WorkCentre 7220/7225 και οι σειρές Xerox ColorQube® 9300 και Xerox ColorQube 8700/8900 με ConnectKey θα είναι διαθέσιμες στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.


Τα συστήματα ConnectKey for SharePoint και ConnectKey Share to Cloud είναι άμεσα διαθέσιμα, ενώ το Xerox Apps Studio θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του τρίτου τριμήνου του έτους.


Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε το http://www.xerox.com/connectkey.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC