Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2012

Με ποια κριτήρια αγοράζουν οι Έλληνες τηλεοράσεις;

Έρευνα της TNS Pentor για την αγορά τηλεοράσεων έγινε σε 6 χώρες (Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία).

Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα 24 Νοεμβρίου – 15 Δεκεμβρίου 2011 και σε δείγμα ανθρώπων 20-60 ετών που διαθέτουν τηλεοράσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν ως εξής:


Περίπου το 81% των ερωτηθέντων έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι Έλληνες είναι  CRT (40%) και LCD(38%).

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1 500- 2 500 EUR  μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2 501 EUR  σε ποσοστό 31%).

Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες (το ποσοστό είναι 87% για τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών).

Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα.

Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι-σύμφωνα πάντα με την έρευνα- η ποιότητα της εικόνας αλλά και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων φαίνεται ότι παίζει πολύ μικρό ρόλο. ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου © pcnea.blogspot.gr don't copy articles from pcnea.blogspot.gr without permission

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC