Τρίτη, 29 Μαΐου 2012

Eθνικά βραβεία εξυπηρέτησης πελατών από το ΕΙΕΠ

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) μετά από δύο εξαιρετικά επιτυχημένες χρονιές, διοργανώνει και φέτος τον πλέον καταξιωμένο θεσμό στην ελληνική αγορά, τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών.
Μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία το Ινστιτούτο θα βραβεύσει για 3η συνεχή διοργάνωση εταιρείες/οργανισμούς αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους για τις πρακτικές τους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελεί πλέον ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα του επιχειρηματικού κλάδου, επιβραβεύοντας και προβάλλοντας σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που χρησιμοποιούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν αποκτήσει ιδιαίτερα αναγνωρισμένη απήχηση στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό και στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ενώ οι εταιρείες που διακρίνονται κερδίζουν το προνόμιο της εσωτερικής ενδυνάμωσης του επιχειρησιακού συστήματος αξιών τους, ενώ παράλληλα αυξάνουν το πελατειακό τους όφελος.

Η απόκτηση βραβείου συντελεί στην ανταμοιβή των στελεχών της εταιρείας με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η απόδοση της ομάδας. Όσον αφορά στην ευρύτερη αγορά, με τη βράβευσή τους οι εταιρείες, όπως αποδείχτηκε τα δύο προηγούμενα χρόνια, βελτιώνουν σε μεγάλο βαθμό την εικόνα τους και εμπνέουν εμπιστοσύνη στους υπάρχοντες και μελλοντικούς τους πελάτες, οι οποίοι αυξάνονται διαρκώς.

Θεμελιώδης βάση του θεσμού είναι η αναγνώριση και η επιβράβευση όλων όσων άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη μέσα σ’ ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Η αξιολόγηση γίνεται με την υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών μέσω της συνεργασίας με ομοειδείς φορείς του εξωτερικού και με την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των μελών.

Τη βαρύτητα του θεσμού ενισχύει για 3η συνεχή χρονιά με τη συμμετοχή του ο καθηγητής Γεώργιος Πανηγυράκης, Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Βραβείων, Καθηγητής Marketing στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Διευθυντής του Προγράμματος ΜΒΑ, ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων.

Οι κατηγορίες της βράβευσης είναι στο σύνολο δέκα και καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών:

Επαγγελματίας της Χρονιάς - Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Back Office
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Εταιρείας
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Εταιρείας
Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου © pcnea.blogspot.com don't copy articles from pcnea.blogspot.com without permission

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC