Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2012

Η ForestView στηρίζει την e-επιχειρηματικότητα

H ForestView, πιστή στην προσπάθειά της για ανάπτυξη και βελτίωση της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας, ήταν χορηγός της πιο σημαντικής διοργάνωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Το 3rd Distance Selling e-commerce, πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο OTE Academy στο Μαρούσι, στις 23 Ιανουαρίου.


Παρόντες και ομιλητές στην εκδήλωση, ήταν στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ForestView στην παρουσίασή της με τίτλο “Online Sales. Can't see the forest for the tree?", ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο συνδυάζονται Outbound και Inbound Performance Marketing ενέργειες ώστε να φέρνουν τα καλύτερα αποτελέσματα στις online πωλήσεις.

Ως παραδείγματα τέτοιων ενεργειών παρουσίασε το DealRoom, το νέο τρόπο προώθησης προσφορών και κουπονιών καθώς και λύσεις email remarketing σε ένα από τα ανερχόμενα προβλήματα των e-shop, την εγκατάλειψη του καλαθιού αγοράς (basket abandonment). Στα πλαίσια της εκδήλωσης αναλύθηκαν διεθνής πρακτικές καθώς και η τρέχουσα ελληνική ηλεκτρονική πραγματικότητα και οι μελλοντικές προοπτικές της.

Σχετικά με τη ForestView
Η ForestView, είναι η εταιρεία Performance και Affiliate Marketing, του ομίλου εταιρειών της Thinkdigital. Ιδρύθηκε το 2010 και έχει παρουσία στην Ν.Α. Ευρώπη. Παρέχει υπηρεσίες βάση αποτελέσματος (Cost Per Action) που ως στόχο έχουν την άμεση κερδοφορία των πελατών της.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

© pcnea.blogspot.com
don't copy articles from pcnea.blogspot.com without permission

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC