Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Kανείς δεν θέλει τα Android Tablets

Πριν από μερικές ημέρες δημοσιεύτηκε μια μελέτη σύμφωνα με την οποία τα Android Tablets κατέχουν το 30,1% της αγοράς, κάτι που στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Το παραπάνω ποσοστό βγήκε από το ινστιτούτο ερευνών αγοράς Strategy Analytics και αφορά στον αριθμό των παραγόμενων και διανεμηθέντων στους εμπόρους Tablets ενώ δεν έχει καμία σχέση με τις πραγματικές πωλήσεις.

Σύμφωνα, δε, με τα στοιχεία αυτής της μελέτης το iPad κατέχει το 61,3% της αγοράς. Αν μεταφράσουμε τα ποσοστά σε νούμερα τότε πρέπει να έχουν πουληθεί 14 εκατομμύρια Android Tablets.

Από την άλλη ο CEO της Google, Larry Page, αναφέρει ότι έως το τέλος Ιουνίου ενεργοποιήθηκαν 130 εκατομμύρια συσκευές Android, ενώ αυτός ο αριθμός έχει αυξηθεί, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου της Google, στα 135 εκατομμύρια.

Στην σελίδα Android Developer αναφέρει, επιπλέον, η Google ότι την τελευταία εβδομάδα του Ιούνιου μόνο το 0,9% των προσβάσεων στο Android Market προέρχονται από συσκευές με οθόνες 7 ιντσών ή μεγαλύτερες. Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω καταλήγει κανείς προσεγγιστικά σε ένα αριθμό 1,17 εκατομμυρίων συσκευών.

Με ένα συντηρητικό υπολογισμό ότι απλά το ένα τρίτο όλων των χρηστών που κατείχαν στα τέλη Ιουνίου ένα Android Tablet επισκέφτηκαν το Android Market, τότε ο αριθμός των ενεργοποιημένων Android Tablet περιορίζεται στα 3,51 εκατομμύρια σε σχέση με τα 28,73 εκατομμύρια iPads που έχουν διατεθεί στην αγορά.

Αυτά τα νούμερα είναι σοκαριστικά επειδή η Apple μπορεί να πουλήσει κάθε iPad που παράγει (είναι γνωστά, άλλωστε, τα προβλήματα διαθεσιμότητας με τη ζήτηση να είναι μεγαλύτερη από την προσφορά), ενώ αντίθετα όσον αφορά στα Android Tablets φαίνεται να έχουν παραχθεί 14 εκατομμύρια και να έχουν πουληθεί μόλις 3,5 εκατομμύρια. Τα εν λόγω Tablets έχουν διατεθεί στην αγορά από 22 κατασκευαστές από την Asus και την Motorola έως την ZTE.

Έτσι παρά το γεγονός ότι Android Tablets παράγονται από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές (HTC, Samsung, Motorola, Dell, LG, Acer και Asus) τα τωρινά νούμερα πωλήσεων τους δείχνουν απογοητευτικά. Και δείχνουν ότι δεν υπάρχει μια έκρηξη στη ζήτηση των Tablets αλλά στη ζήτηση των iPads.

2 σχόλια:

Athanasios Mpampanelos είπε...

Ζητώ συγνώμη για την αντίθεσή μου στο άρθρο σας αλλά πιστεύω ότι ο τίτλος έτσι όπως τέθηκε οδηγεί συνειρμικά αλλού. Διαβάζοντας το άρθρο σας θα κατέληγε κάποιος στο συμπέρασμα ότι κρίνετε τις πωλήσεις βάση της εισόδου της συσκευής στο αντίστοιχο Application Market. (android market ή appstore). Αυτός ο «προσεγγιστικά συντηρητικός τρόπος υπολογισμού» είναι πέρα για πέρα αβάσιμος. Θυμίζω ότι υπάρχουν android συσκευές χωρίς καν την δυνατότητα εισόδου στο επίσημο android market. Επεκτείνοντας τον τρόπο σκέψης δεν θα μπορούσε να είναι βάσιμος ούτε και ο δείκτης εισόδου στο επίσημο android market. Θα ήθελα να καταλήξω στο ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε στοιχεία - πληροφορίες μίας έρευνας και με μεθοδευμένη ανάλυση να αλλοιώνουμε το αποτέλεσμά της. Δεν θα ήθελα να σας υποδείξω με τρόπους συγγραφής ή σύνταξης αλλά είναι πραγματικά «σοκαριστικό» να συναντά κανείς τέτοιου είδους άρθρα ιδίως σε ένα τόσο δημοφιλές και ενημερωμένο blog όπως το δικό σας.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγνώμη αν το ύφος μου «δείχνει απογοητευτικό»

PC NEA είπε...

Αγαπητέ φίλε, επειδή δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τις πραγματικές πωλήσεις των Android Tablets αναγκαστικά προσπαθούμε να αλιεύσουμε την πραγματική κατάσταση που επικρατεί από άλλα στοιχεία που έχουν ανακοινωθεί επίσημα. Το να μπαίνει μια στις τρεις συσκευές στο Android Market δεν είναι κάτι το αβάσιμο διότι όλοι οι κατασκευαστές συστήνουν το Android Market για τον εξοπλισμό των apps τους. Φοβομαστε λοιπόν ότι περισσότερες από μια στις τρεις συσκευές πρέπει να μπαίνει στο Android Market. Δεν αλλοιώνουμε το αποτέλεσμα μιας έρευνας, απλά αναλύουμε τα δεδομένα της. Δεν θέλουμε να πιστεύουμε ότι μας πασάρουν και να μην ελέγχουμε το κατά πόσο ισχύει αυτό. Το ίδιο ισχύει και για το κάθε αναγνώστη του blog ο οποίος έχει το δικαίωμα να εκφράσει την άποψη του και να αμφισβητήσει κάποιο δημοσίευμα. Και όπως είπατε και εσείς πρόκειται για ένα δημοφιλές και ενημερωμένο blog. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται κριτική για όποιο άρθρο ανεβάζουμε. Διαφωνούμε φυσικά με την άποψη σας αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να την πείτε.

 
SYNC ME @ SYNC