Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Adobe: κορυφαία στη διαχείριση περιεχομένου Web

H Adobe ανακοίνωσε ότι το CQ5, που περιλαμβάνεται στην πιο πρόσφατη λύση της εταιρείας για διαχείριση της εμπειρία στο Web (Web Experience Management Solution), ανακηρύχθηκε Ηγέτης σύμφωνα με το “The Forrester Wave: Web Content Management For Online Customer Experience, Q3 '11”. Η ανεξάρτητη έρευνα αξιολόγησε 10 προϊόντα Διαχείρισης Περιεχομένου Web (Web Content Management-WCM) βάσει 115 κριτηρίων, όπως δυνατά σημεία της προσφοράς της κάθε εταιρείας, καθαρή προϊόντική στρατηγική και παρουσία της εταιρείας στην αγορά.

“Το Adobe WCM είναι ιδιαίτερα δυνατό στη διαχείριση παρουσιάσεων και άλλου περιεχομένου μέσω εύχρηστων user interfaces ειδικά για επιχειρήσεις, ενώ αξιοποιεί και πλούσια προϊόντα media που έχουν δημιουργηθεί βάσει της ίδιας αρχιτεκτονικής, κάνοντας τη διαφορά στη συγκεκριμένη αξιολόγηση,” σύμφωνα με την δημοσιευμένη αναφορά. “Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο ενσωμάτωσης αλλά έχει σημαντική προοπτική και οι επιχειρήσεις που το έχουν υλοποιήσει επιβεβαιώνουν ότι είναι επιτυχημένο.”

Η ηγετική θέση που κατέκτησε η Adobe στην αξιολόγηση WCM οφείλεται επίσης στην “εξαιρετική τεχνολογία και χαρακτηριστικά που διαθέτει”. Στην αναφορά σχολιάζεται επίσης “Η διάδραση του προγράμματος με στοιχεία της εφαρμογής Διαχείρισης Εμπειρίας Πελατών της Adobe (CXM-Customer Experience Management) δείχνει προοπτική.”

Η Adobe είχε καλή επίδοση σε πολλά κριτήρια, όπως εργαλεία γραφής, διαχείριση εμπειρίας πελατών, υπηρεσίες βιβλιοθήκης, διαχείριση παρουσίασης και προϊοντική στρατηγική. Η Adobe έλαβε επίσης αξιολόγηση 5 στα 5 στην αρχιτεκτονική προϊόντος και την υψηλότερη κατάταξη σε δημοσίευση και ανάπτυξη περιεχομένου.

“Η Forrester Research δίνει έμφαση στον κρίσιμο ρόλο του WCM στην ευρύτερη επιχειρηματική πλατφόρμα και στρατηγική στη Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών,” σχολίασε ο Kevin Cochrane, vice president of enterprise solutions and product marketing, Adobe.

“Η λύση της Adobe Web Experience Management αποτελεί βασικό στοιχείο της νέας πλατφόρμας για επιχειρήσεις Adobe Digital Enterprise Platform και πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη λύση για τις επιχειρήσεις για να προσελκύουν νέα κοινά, να δημιουργούν στοχευμένο περιεχόμενο και να βελτιστοποιούν την παρουσία τους σε πολλαπλά κανάλια για αύξηση εσόδων.”

Η λύση Adobe Web Experience Management είναι μια από τις έξι νέες λύσεις εμπειρίας πελατών (Customer Experience Solutions) στην πρόσφατη Adobe Digital Enterprise Platform για πρωτοπόρα πελατοκεντρική εμπειρία.

Το Web Experience Management προσελκύει νέους πελάτες προσφέροντας στους επαγγελματίες του marketing μια λύση για δημιουργία, διαχείριση και δημοσίευση πλούσιου και διαδραστικού περιεχομένου σε πολλαπλά κανάλια σε Web, κοινωνικά δίκτυα, κινητές συσκευές και email. Συνδυάζει τις δυνατότητες της πληροφορικής με στρατηγικές marketing για να αυξάνει την αφοσίωση των καταναλωτών και τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC