Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

Στην Specific Media το MySpace

Στην εταιρεία Specific Media πουλήθηκε το κοινωνικό δίκτυο MySpace το οποίο, όπως φαίνεται, δεν άντεξε τον ανταγωνισμό του Facebook, καθώς μέσα σε διάστημα λίγων ετών έχασε πολλά μέλη και έσοδα.


Η δραστηριοποίηση της Specific Media στην online διαφήμιση αναδεικνύει ίσως και το πεδίο δραστηριοποίησης του MySpace στο επόμενο διάστημα.

Αναφορικά με το τίμημα που κατέβαλε η Specific Media για την αγορά του MySpace πληροφορίες αναφέρουν ότι ανήλθε σε 35 εκατ. δολ., ποσό πολύ μικρότερο από αυτό που είχε καταβάλει ο όμιλος News Corp., συμφερόντων, Ρούπερτ Μέρντοχ για να το αποκτήσει το 2005 αντί 580 εκατ. δολ.

ΠΗΓΗ: ΕΜΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC