Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Απώλεια εγγύησης λόγω σήμανσης στους σκληρούς δίσκους;

Παραδεχθείτε το, σχεδόν κανένας από εσάς δεν διαβάζει λεπτομερώς τους όρους εγγύησης των συσκευών τεχνολογίας που αγοράζετε. Κι όμως υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να το κάνετε. Η Toshiba, για παράδειγμα, απαίτησε από ένα πελάτη της 400 δολάρια για την επισκευή ενός σκληρού δίσκου. Η εγγύηση δεν ίσχυσε διότι αυτός είχε γράψει πάνω σε αυτόν.

Ο τεχνικός Chris είδε ότι ο εν λόγω σκληρός δίσκος είχε πρόβλημα και έγραψε μια προειδοποίηση πάνω του ώστε να μην τον χρησιμοποιήσει κανείς εν άγνοια του. Και στη συνέχεια τον έστειλε στην Toshiba ζητώντας να τον διορθώσουν λόγω εγγύησης.

Η Toshiba τον επισκεύασε μεν αλλά όχι τσάμπα καθώς θεώρησε ότι το γράψιμο πάνω στην επιφάνεια του δίσκου ήταν λόγος για την ακύρωση της εγγύησης. Έτσι το κόστος – 357,85 δολάρια για τα επιμέρους δομικά στοιχεία και 60 δολάρια για την εργασία – έπρεπε να τα επωμιστεί ο πελάτης. Το ηθικό δίδαγμα από όλη αυτή την ιστορία: καλό είναι να διαβάζετε τους όρους εγγύησης ενός προϊόντος ;)

ΠΗΓΗ: The Consumerist

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

και μερικές ακόμα...

1) διαβάζετε το εγχειρίδιο χρήσης.όχι μονο το τηλέφωνο της tech help στην τελευταία σελίδα.
2) κρατάτε την απόδειξη πάντα...είναι η εγγύηση.
3) μάθετε τι αγοράζετε πριν το αγοράσετε...όχι ότι θέλουν να σας πουλήσουν.
4) να είστε σίγουρος ότι η χρήση μιας συσκευής δεν είναι δύσκολη για εσάς.πολύπλοκες συσκευές δημιουργούν μεγάλα προβλήματα σε χρηστες γιατί απλά δεν γνωρίζουν τι αγόρασαν και για ποιο λόγο.
5) αν δεν είστε σίγουρος πάρτε τηλέφωνο την κατασκευάστρια εταιρία πριν αγοράσετε ένα προϊόν.
6) δεν πατάτε όλα τα κουμπιά επάνω σε 1 συσκευή επειδή δεν κάνει αυτό που εσέι νομίζετε ότι κάνει.
7) οι τεχνικοί στο help desk είναι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί για να σας βοηθήσουν...φερθείτε ανάλογα (ξεκινήστε με το ''καλημέρα'' και όχι με χριστοπαναγίες)
8) επισκεφτείτε πάνω από 1 κατάστημα πριν αγοράσετε κάτι.
9) ακολουθήστε τις οδηγίες χρήσεις...παράδειγμα μην καθαρίζεται την οθόνη σας με χαρτί και χλώριο.
10) όλες οι συσκευές χρειάζονται ρεύμα και δη το καλώδιο ρεύματος...ασύρματη συσκευή δεν σημαίνει και ασύρματο ρεύμα.
11) όχι τα PC δεν έχουν θήκη καφέ...αυτό είναι το DVD player.
12) σε περίπτωση διακοπής ρεύματος οι συσκευές ρεύματος δεν δουλεύουν.
13) δεν στέλνουμε τεχνικούς στο σπίτι για να ανοίξουν το PC σας.κάθονται σε πολύ αναπαυτικό καναπέ όπως και εσείς μονο που δεν πλήρωσαν αυτοί για το pc που αγοράσατε.

και τόσα αλλα που θέλω 3 εβδομάδες να τα πω.

ένας από τους επί χρονια HELP DESK για μεγάλες εταιρίες.

 
SYNC ME @ SYNC