Τετάρτη, 30 Μαρτίου 2011

Jack Daniel’s Music Day με την αρωγή του Forthnet

Για άλλη μία φορά η Brown Forman εμπιστεύτηκε την ομάδα της Forthnet η οποία μέσω πρωτότυπων interactive banners που δημιούργησε, οδήγησε τους διαδικτυακούς χρήστες να μπουν στο microsite του Jack Daniel’s και να κερδίσουν super δώρα!

Τα interactive banners σε προκαλούσαν να χτυπήσεις μια κλειστή βαριά σιδερένια πόρτα. Μετά από ένα δυνατό χτύπημα η πόρτα άνοιγε και ένας περίεργος άνδρας εμφανιζόταν στην είσοδο ελέγχοντας με διαπεραστικό βλέμμα! Στη συνέχεια σε καθοδηγούσε για τα επόμενα βήματα σου ώστε να γίνεις ένα πραγματικός rocker!

Τα interactive banners οδηγούσαν τον χρήστη στο microsite του Jack Daniel’s, όπου μπορούσε να διεκδικήσει 3 διπλά VIP εισιτήρια για το Jack Daniel’s Music Day στην Βαρκελώνη με όλα τα έξοδα πληρωμένα και 50 διπλά εισιτήρια για την συναυλία των Deep Purple!

Η ομάδα On line marketing της Forthnet δημιούργησε ένα ακόμη πρωτοποριακό τρόπο, τα interactive banners για ένα παιχνίδι που οδηγούσε στη μαγεία της μουσικής, στην Jack Daniel’s Music Day!

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC