Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2010

Adidas: σημαντικότερη η διαφήμιση στο Internet

Η ξακουστή για τα αθλητικά της είδη Adidas σκοπεύει μελλοντικά να επενδύσει το μεγαλύτερο ποσό του διαφημιστικού της budget σε διαφήμιση στο Internet. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Erich Stamminger τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης δεν είναι πλέον τόσο σημαντικά (και αποτελεσματικά).

"Το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνιακής μας καμπάνιας λαμβάνει χώρα μέσω των ψηφιακών καναλιών. Τα κλασικά μέσα προβολής δεν είναι πλέον τόσο αποτελεσματικά όσο παλιότερα», δήλωσε ο Stamminger στη γερμανική εφημερίδα 'Handelsblatt'.Εταιρείες όπως η Adidas έχουν ένα πολύ μεγάλο διαφημιστικό budget. Κάθε χρόνο επενδύει το 13% του τζίρου της σε μάρκετινγκ. Ένα ποσό που με βάση το τωρινό ισολογισμό της εταιρείας μεταφράζεται σε 1,5 δις. ευρώ.

Αλλά και ο ανταγωνιστής, η Puma, έχει αναγνωρίσει τη δύναμη των online μέσων διπλασιάζοντας τα ποσά για την online διαφήμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC