Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Adobe Scene7: οι τάσεις στην οnline επιχειρηματικότητα για το 2010

Η Adobe ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της ετήσιας διεθνούς έρευνας Adobe Scene 7 σχετικά με τις τεχνολογίες που αναγνωρίζονται ως πιο αποτελεσματικές για τις online επιχειρήσεις προκειμένου να προσελκύουν πελάτες μέσω ιστοσελίδων και online εμπειριών. Για το 2010, οι επιχειρήσεις επενδύουν και προγραμματίζουν κυρίως εφαρμογές rich-media και social media καθώς σε αυτές βλέπουν τα καλύτερα αποτελέσματα σε ικανοποίηση πελατών και πωλήσεις. Οι κινητές και προσωποποιημένες εφαρμογές έχουν τη μικρότερη διείσδυση με μόλις 10% των ερωτηθέντων να έχουν υιοθετήσει ανάλογες εφαρμογές αλλά αναμένεται να παρουσιάσουν ταχύτατο ρυθμό ανάπτυξης το 2010.

“Οι καταναλωτές περιμένουν περισσότερα από κοινή διαδικτυακή εμπειρία για όλους,” σχολίασε ο Doug Mack, vice president και general manager Rich Media Solutions στην Adobe. “Θέλουν να ακουστούν και να γίνουν κατανοητοί online, και για αυτό το λόγο 75 τοις εκατό από τους συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν ότι σχεδιάζουν για τους επόμενους 12 μήνες καινοτομίες που θα τραβούν την προσοχή, θα είναι πιο διαδραστικές και προσωποποιημένες.”

Συνολικά, τα χαρακτηριστικά που θεωρήθηκαν πιο αποτελεσματικά είναι: product tours ή multi-media viewing που συνδυάζουν καθοδηγούμενη περιήγηση, φωτογραφίες, videos και animations (36 τοις εκατό), αναζήτηση με οπτικό υλικό σε χαρακτηριστικά προϊόντων, όπως μέγεθος, χρώμα και τιμή (33 τοις εκατό), σχόλια και κριτικές χρηστών (32 τοις εκατό), search landing pages (32 τοις εκατό); συγκριτικές παρουσιάσεις προϊόντων (28 τοις εκατό) και zoom (28 τοις εκατό).

Σχετικά με την έρευνα
Η έρευνα "Adobe Scene7 2010 Εμπειρία καταναλωτών στην νέα δεκαετία" περιελάμβανε 546 απαντήσεις από πωλητές λιανικής και αντιπροσώπους της Adobe, εταιρείες τεχνολογίας, Μ.Μ.Ε. και διεθνείς επιχειρήσεις που πωλούν ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών online. Οι αντιπρόσωποι αποτέλεσαν το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετεχόντων παγκοσμίως (18 τοις εκατό). Για ένα πλήρες αντίγραφο των αποτελεσμάτων της έρευνας, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.scene7.com/survey2010.

Σχετικά με το Scene7
Το Adobe Scene7 αποτελεί μια rich media πλατφόρμα για εύκολη διαχείριση έργων που δημιουργούνται με τη χρήση πολλών προγραμμάτων. Κατέχει ηγετική θέση στην αγορά ειδικά για εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου και marketing που χρησιμοποιούν εναλλακτικά κανάλια και πρέπει να δημιουργούν πλούσιο περιεχόμενο για να προσελκύσουν πελάτες και να ενισχύσουν την online εμπειρία τους. Στις εταιρείες που χρησιμοποιούν το Scene7 περιλαμβάνονται οι QVC, Harrods, Macy's, Amazon, Office Depot, Polo Ralph Lauren, La-Z-Boy, Lands' End, Blockbuster, Williams-Sonoma και Levi Strauss & Co.

ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC