Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

Χωρίς dedicated server και LAN το Bioshock 2

Λίγες ημέρες πριν το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην αγορά, στις 9 Φεβρουαρίου, η 2K Games αποκάλυψε μερικές μικρές λεπτομέρειες για το Bioshock 2: έτσι το multiplayer mode τόσο στο PC όσο και στις κονσόλες δεν θα υποστηρίζει μια άμεση δικτυακή σύνδεση.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το πρώτο μέρος του Bioshock υποστήριζε μόνο το singleplayer mode, οι προσδοκίες για το multiplayer mode της νέας επερχόμενης έκδοσης ήταν ψηλές. Προσδοκίες τις οποίες δεν ικανοποιεί ο κατασκευαστής, αιτιολογώντας αυτή του απόφαση με το σκεπτικό ότι δεν υπήρχε αρκετός χρόνος γι' αυτό. Ωστόσο το multiplayer mode στο online mode λειτουργεί άψογα.

Στο "Bioshock 2" ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του Big Daddy. Και εξαιτίας του βαριού εξοπλισμού δεν θα μπορεί να κινηθεί γρήγορα, γι' αυτό θα πρέπει να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικός απέναντι στους αντιπάλους του.

Φυσικά και η "Little Sister" δηλώνει παρόν στο παιχνίδι, την οποία είτε μπορείτε να την "αγνοήσετε" είτε να την "υιοθετήσετε". Αν επιλέξετε το τελευταίο θα πρέπει να συνηθίσετε σε ένα είδος περίεργης συμβίωσης. Ο "Big Daddy" προστατεύει, το "μικρό κορίτσι" μαζεύει ADAM, τα οποία είναι απαραίτητα για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε τα "πλασμίδια" σας .

Βέβαια η συμβίωση με την "Little Sister" έχει και τα μειονεκτήματα της. Καθώς αυτή θα αποτελέσει το νέο εχθρό στο Bioshock 2. Και δεν είναι μόνο ισχυρή αλλά και πανέξυπνη. Επιπλέον κατέχει τα μυστικά της τηλεκίνησης και μέσω αυτής μπορεί να μετακινήσει αντικείμενα στον αέρα και να τα εκσφενδονίζει με ορμή κατά του "Big Daddy".

Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 9 Φεβρουαρίου σε εκδόσεις για τα Windows-PC, PlayStation 3 και Xbox 360.

Παρακάτω μπορείτε να πάρετε μια εικόνα από το παιχνίδι, με το διάρκειας εννέα λεπτών walkthrough που σας επισυνάπτουμε. Σε αυτό ένας από τους προγραμματιστές μας δείχνει, μέσα από πολυάριθμες σκηνές, τους σημαντικότερους νεωτερισμούς του “first-person shooter”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC