Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2009

Ρετρό: το πρώτο 3DMark

Το 1998 τα PCs δεν είχαν, βέβαια, την υπολογιστική των τωρινών απογόνων τους. Μπορούσαν, ωστόσο, από τότε να παράγουν τρισδιάστατες εικόνες σε πραγματικό χρόνο. Και για να εκτιμηθεί η ταχύτητα και η ικανότητα των 3D chips γραφικών της εποχής χρησιμοποιούνταν, από το Μάιο του 1997, το συνθετικό benchmark Final Reality των Remedy και VNU Labs. Αυτό το benchmark έδωσε τη θέση του στις 26 Οκτωβρίου 1998 στο 3D Mark 99, της νεοϊδρυθείσας, τότε, Futuremark (η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Mad Onion για να επιστρέψει ξανά, μετά από μερικά χρόνια, στην αρχική της ονομασία).

Δύο εκδόσεις του προγράμματος ήταν διαθέσιμες: αρχικά η στάνταρ έκδοση και αργότερα η έκδοση MAXX, η οποία περιείχε μερικά διευρυμένα τεστ. Τεχνικά το benchmark βασίζονταν στο DirectX 6 και αφορούσε κυρίως στις κάρτες γραφικών. Εκτός από μια κάρτα γραφικών που να υποστήριζε το DX6, το 3DMark 99 απαιτούσε έναν Pentium 166 και 32MB μνήμη.

Στη συνέχεια η σειρά benckmarks 3DMark απέκτησε μεγάλη επιτυχία, για να γίνει στάνταρ στα συνθετικά Direct3D benchmarks για παιχνίδια.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC